Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@03:56:13 GMT

اجرای ۵۷۸۲ برنامه در قالب ۱۷۴ عنوان در دهه فجر امسال

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۹۶۲۶

اجرای ۵۷۸۲ برنامه در قالب ۱۷۴ عنوان در دهه فجر امسال

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در دهه فجر امسال ۵ هزار و ۷۸۲ برنامه در قالب ۱۷۴ عنوان توسط ۲ هزار پایگاه و ۲۰۰ حوزه مقاومت استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار احمد ذوالقدر صبح امروز در نشست خبری دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دهه فجر امسال برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی، عمرانی، خدماتی، بصیرتی، مذهبی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در استان تهران اجرایی می‌شود.

وی گفت: از جمله این برنامه‌ها می توان به فضاسازی در معابر و خیابان‌ها، برپایی جشن انقلاب در مساجد، ایستگاه‌های سیار فرهنگی شامل اجرای تئاتر خیابانی، سرود، ایستگاه‌های صوتی و صلواتی و کاروان‌های شادی اشاره کرد.   فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره آبروی محله برای خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برپایی نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی و مقایسه دوران پیش، حین و پس از پیروزی انقلاب در حوزه‌های علمی، فناوری و اقتصادی از دیگر برنامه‌ها است.   توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در بهمن ماه    سردار ذوالقدر با اشاره به توزیع قریب به ۱۰۷ هزار بسته معیشتی در دی ماه امسال بین نیازمندان، بیان کرد: در بهمن ماه نیز یکصد هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.   وی ادامه داد: بازدید از آسایشگاه جانبازان، تجلیل از برترین‌های فضای مجازی، استمرار طرح شهید سلیمانی و انجام  واکسیناسیون دز سوم در درمانگاه‌ها، ویزیت رایگان در بهداری‌ها و مراکز درمانی، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، سرکشی از خانواده‌های مدافعان سلامت و اجرای برنامه‌های کارآفرینی از دیگر برنامه‌ها است.   فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تاکید کرد: تجلیل از مادران دارای چهار فرزند و بیشتر، برگزاری کارگاه‌های مشاوره‌ای با هدف پیشگیری از طلاق، بازدید از باغ موزه‌های دفاع مقدس، هوا و فضا و موزه عبرت و رژه موتورسواران از فرودگاه تا حرم مطهر امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه بخش دیگری از این برنامه‌ها را شامل می‌شود.   ذوالقدر اظهار کرد: علاوه بر اجرای پویش ایران نهال و کاشت نهال، بذرپاشی و بوته‌‎کاری در شهرستان‌های استان تهران، مسابقات فرهنگی، هنرنمایی هنرمندان در اماکن عمومی، برگزاری میز خدمت و ارائه خدمات سلامت و جهادی برگزار می‌شود.   وی تجلیل از خانواده‌های دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت، اکران فیلم‌های ارزشی در شهرهای استان تهران، برگزاری نشست‌های طلاب در فضای مجازی و حقیقی و پاسخگویی به سوالات، نواخته شدن زنگ مدارس و افتتاح پروژه‌های عمرانی و جهاد سازندگی را از دیگر برنامه‌های سپاه سیدالشهداء (ع) در ایام‌الله دهه فجر برشمرد.   افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های روستایی    فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های آبرسانی در این دهه، بیان کرد: بسیج اقشار پروژه‌های آبرسانی شامل آب شرب و کشاورزی به ۳۲ روستا از جمله در شهرستان‌های ملارد، ری و پیشوا را اجرایی می‌کند.   ذوالقدر ادامه داد: گرامیداشت شبانان استان تهران به عنوان تولیدکنندگان مواد پروتئینی و لبنی، برگزاری پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، کلنگ‌زنی خانه محرومان و ۳۰ پروژه مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و اعزام گروه‌های جهادی، پزشکی و سازندگی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های یوم‌الله دهه فجر است.   وی افزود: همچنین گرامیداشت جشن ملی ۱۴۰۰ با پیاده‌‎روی خانوادگی در برخی از شهرستان‌های استان تهران، اجرای پویش نذر خون برای تامین و جبران کمبود فرآورده‌های خونی در مراکز درمانی و ده‌‎ها برنامه فرهنگی، مذهبی، محرومیت‌زدایی، هنری، ورزشی و ... اجرایی می‌شود.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت دیگر برنامه ها استان تهران دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه‌السادات میرجلیلی مسئول انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از برگزاری رویداد خشتانه خبر داد.

وی عنوان کرد: نخستین جشنواره معماری در دانشکده هنر و معماری واحد یزد درحال برگزاری است که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رویداد خشتانه بود.

مدیر گروه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد و مسئول برگزاری رویداد خشتانه تأکید کرد: این رویداد علمی ـ دانشجویی همزمان با هفته بزرگداشت معماری به همت انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه برگزار شد.

میرجلیلی تبیین کرد که در رویداد خشتانه می‌تواند علاوه بر تجربه ساخت عناصر معماری در قالب کوچک؛ دانشجویان علاقه‌مند را با انجام کار‌های تیمی که یکی از نیاز‌های رشته‌ی معماری است آشنا کند.

وی، هدف این رویداد را انجام کار تیمی دانشجویی با مواد و مصالح جذاب (خشت‌های کوچک و ملات) عنوان کرد که با حضور ۱۵ نفر در قالب سه گروه تیمی به رقابت پرداختند.

نخستین دوره جشنواره معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد همراه با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری سمینار‌های علمی با حضور استادان صاحب‌نظر، بازدید از بافت تاریخی یزد و برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی متناسب با رشته مهندسی معماری از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون