Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@06:55:59 GMT

احمد نوراللهی به اردوی تیم ملی برگشت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۹۶۵۸

احمد نوراللهی به اردوی تیم ملی برگشت

نوراللهی که به واسطه مثبت شدن تست کرونایش جدال با عراق را از دست داده بود، با منفی شدن تست مجدد، اکنون به جای میلاد سرلک به اردوی تیم ملی بازگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد سرلک به دلیل مصدومیت در تمرین تیم ملی از لیست بازی با امارات خط خورد تا اکنون احمد نوراللهی بعد از تست مجدد به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوراللهی که در بازگشت به اردوی تیم ملی پیش از جدال با عراق با مثبت شدن تست کرونایش مواجه شده بود، از لیست این بازی خط خورد. اکنون اما به واسطه مصدومیت میلاد سرلک، نوراللهی با هماهنگی مجدد تیم ملی تست کرونای مجدد خود را به انجام رساند و با منفی شدن آن، به لیست بازی با امارات اضافه شده است و در صورت صلاحدید کادرفنی قادر به همراهی این تیم در دیدار روز سه شنبه خواهد بود.

 

هنوز وضعیت مصدومیت میلاد سرلک و مدت زمان دوری هافبک پرسپولیسی تیم ملی مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد این بازیکن دیدار سوپرکاپ مقابل فولاد خوزستان را نیز از دست بدهد.

میلاد سرلک تیم ملی ایران احمد نورالهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد سرلک تیم ملی ایران احمد نورالهی میلاد سرلک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد

میلاد کی مرام که این روز‌ها با فیلم سینمایی آسمان غرب و در نقش شهید شیرودی روی پرده سینما نقش آفرینی می‌کند به تازگی در مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش به عنوان یک بازیکن تنیس به رقابت با دیگران شرکت کننده‌ها پرداخته است.

 

منبع: همشهری آنلاین

tags # سلبریتی ، بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان