Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@10:23:46 GMT

داستان پیشنهاد فیک قطری‌ ها به گل محمدی!

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۹۶۶۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پس از استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس، هواداران این تیم‌ نگران آینده تیمشان هستند. البته یحیی یک سری شروط برای بازگشت گذاشت و هرچند که مدیریت این باشگاه تاکنون نتوانسته این شروط را برآورده کند اما رضا درویش تلویحا قول داده که یحیی در پرسپولیس می‌ماند و به نظر هم می‌رسد این اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انا در این بازه زمانی که سرمربی قرمزها مستعفی محسوب می‌شود، خبر پیشنهاد سنگین باشگاه الاهلی قطر در رسانه‌ها پیچید که خیلی زود هم تکذیب شد اما ماجرا از چه قرار بود؟

گویا خبر این پیشنهاد کاملا فیک بوده و همزمان برای چند سرمربی لیگ برتری دیگر نظیر امیر قلعه نوعی، محمد ربیعی و رسول خطیبی نیز ارسال شده بود! پیگیری‌های ما نشان می‌دهد منشا این پیشنهاد فیک، از داخل ایران و‌ از سوی یک خانم بوده و بنابراین اصلا نباید آن را جدی گرفت.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال ایران قطر یحیی گل محمدی مربی ایرانی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط مدیرعامل پرسپولیس با استعفای گل‌ محمدی مخالفت کرد پیروانی: مهلت ۳ ماه به استقلال و پرسپولیس سر کاری بود هشدار گل‌ محمدی به باشگاه پرسپولیس پشت پرده استعفای جنجالی یحیی گل محمدی انتقاد تند علی کریمی از مدیریت پرسپولیس +عکس استعفای گل محمدی ۷۲ ساعت طول کشید! ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها اخطار شورای نگهبان به نمایندگان؛ ردصلاحیت می شوید سلطان مسکن مهر کیست؟ / دردسرهایی که فروش مسکن مهر ایجاد می کند مواردی که نباید از وازلین استفاده کرد امور مالی متمرکز (Cefi) چیست؟ پیشنهاد اجرای محدودیت های کرونایی تا دو هفته آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۱۱) جنجال گزارش ۲۰۰صفحه‌ای سعید جلیلی دادگاه "کانون وکلا" را ملزم به اجرای آیین‌نامه لایحه استقلال ۱۴۰۰ کرد + تصویر حکم اومیکرون با دلتا چه تفاوتی دارد؟ قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۱۱ بهمن) حجم نقدینگی آبان اعلام شد + جزییات داستان پیشنهاد فیک قطری‌ ها به گل محمدی! برآورد اولیه از رقم عیدی کارکنان دولت پیش بینی بورس فردا ۱۲ بهمن / حال بازار خوب است کووپارس می تواند دوز بوستر همه واکسن‌ ها باشد ارزش سهام عدالت من (۱۱ بهمن ماه) طرح خرید سربازی منتفی شد؟ با شرایط دلخواه از بانک ایران زمین وام بگیرید مصوبه خرید سربازی در صحن مجلس رای نمی ‌آورد قیمت ورق گرم در بورس کالا کاهش یافت رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن "گردش‌پی" در نمایشگاه گردشگری با حضور مدیرعامل بانک گردشگری نان ۱۰ هزار تومانی زیر سر یک شرکت انحصاری است دستورهای رییس قوه قضاییه پیرامون اعمال «ماده ۴۷۷» پذیرش بیماران خارجی در ۲۰۰ مرکز پزشکی ایران حقوق معلمان کمتر از ۸ میلیون تومان نخواهد بود + فیلم پیش بینی مرگ و میر اومیکرون تا روزی ۱۵۰ نفر سرگردانی طلا در بازار؛ ساز مخالف سکه تمام مشکلات بانک های ادغامی تمامی ندارد رفع مشکلات صنعت خودرو به توسعه اشتغال منجر می شود بیمه تکمیلی همسران بازنشستگان قطع شد بورس دیگر قرمز نخواهد شد؟ ورود پول حقیقی به سهام خودروسازی ها در معاملات بورس امروز تیم واکسیناسیون کرونا در برج میلاد مستقر شد قیمت ماشین ظرفشویی (لوکس ترین ها/ جدول) به علت شیوع کرونا احتمال لغو راهپیمایی ۲۲ بهمن وجود دارد دلار به کدام سو می‌رود؟ هشدار؛ احتمال قرمز شدن تهران در روزهای آینده آیا مجلس درباره سند خودرو کوتاهی می کند؟ / سخنگوی کمیسیون قضایی: مردم درباره سند خودرو آزاد هستند شاخص کل با رشد ۱۰ هزار واحدی معاملات را به پایان برد هرآنچه باید در مورد اومیکرون پنهانکار بدانیم! مصوبه کمیسیون تلفیق برای تامین قیر رایگان استقلال و پرسپولیس قطعا تا آخر بهمن بورسی می‌ شوند بیت کوین چگونه ارزش گذاری می شود؟ ​صفر تا صد دریافت چک موردی از بانک ها فهرست مراکز منتخب ۱۶ ساعته انجام تست کرونا خرید سربازی رایگان شد! واکسیناسیون اجباری کادر درمان در انگلیس لغو می شود زیان ۴۳۴ میلیارد تومانی سایپا از فروش فوق العاده بهمن ماه یمن قلب ابوظبی را هدف قرار داد بادامچیان: موضوع حضور زنان در ورزشگاه یک بازی سیاسی است DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال ایران قطر یحیی گل محمدی مربی ایرانی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر

بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد.

یک ساعت جیبی از جنس طلا که از جسد ثروتمندترین مرد کشتی تایتانیک کشف شده بود به قیمت رکوردشکن ۱.۵ میلیون دلار فروخته شد.

ایسنا در خبری نوشت: این ساعت طلا در حراجی هنری «اولدریج و پسران» به یک مجموعه‌دار خصوصی فروخته شد و رکورد گران‌قیمت‌ترین یادگاری‌های کشتی معروف تایتانیک را جابه‌جا کرد.

صاحب اصلی این ساعت، یک تاجر به نام «جان جیکوب آستور» بود که در سال ۱۹۱۲ میلادی در سن ۴۷ سالگی، پس از دیدن همسر جدیدش، مادلین، در یک قایق نجات با کشتی تایتانیک به اعماق اقیانوس رفت.

بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد.

سخنگوی این حراجی به گاردین اعلام کرد ۱.۵ میلیون دلارِ پرداخت‌شده برای این ساعت شامل هزینه‌ها و مالیات‌های پرداخت‌شده توسط خریدار است. همچنین در این حراجی یک کیف ویولن به قیمت ۳۶۰ هزار پوند (۴۵۴ هزار دلار) با احتساب هزینه‌ها و مالیات فروخته شد.

«اندرو آلدریج» مدیر این خانه حراج گفت: قیمت‌های یادگاری تایتانیک در این حراجی کاملاً باورنکردنی بود. آن‌ها نه تنها اهمیت خود مصنوعات و کمیاب بودن آن‌ها را منعکس می‌کنند، بلکه از جذابیت ماندگار داستان تایتانیک حکایت دارند؛ ۱۱۲ سال بعد از غرق شدن این کشتی ما هنوز در مورد آن و مسافران و خدمه‌اش صحبت می‌کنیم.

او افزود: آستور به عنوان ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک شناخته می‌شد و تصور بر این بود که در آن زمان یکی از ثروتمندترین افراد جهان باشد و دارایی خالصش تقریباً ۸۷ میلیون دلار معادل چند میلیارد دلار امروز ارزش داشت. آستور که یکی از اعضای برجسته خاندان ثروتمند آستور بود، به جای اینکه شانس خود را با کشتی نجات دیگر امتحان کند، آخرین بار در حال کشیدن سیگار و گپ زدن با یکی از مسافران دیده شده است. جسد او هفت روز بعد از اقیانوس اطلس پیدا شد و ساعت نفیس طلای ۱۴ عیار جیبی «Waltham» از او کشف شد.

کشتی تایتانیک در ساعت ۱۱:۴۰ شب در ۱۴ آوریل ۱۹۱۲، با یک کوه یخ برخورد کرد و شروع به پایین‌رفتن در آب کرد. در ابتدا، آستور باور نداشت که کشتی در معرض خطر جدی باشد، اما بعداً مشخص شد که کشتی در حال غرق شدن است و کاپیتان بعد از نیمه‌شب تخلیه را آغاز کرده است، بنابراین او به همسرش کمک کرد تا وارد قایق نجات ۴ شود. همسرش مادلین آستور جان سالم به در برد و جسد شوهرش در ۲۲ آوریل در فاصله‌ای نه چندان دور از محل غرق شدن کشتی پیدا شد.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار