Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:45:31 GMT

یکهزار بسته مواد غذایی به نیازمندان سیریک اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۹۸۹۸

یکهزار بسته مواد غذایی به نیازمندان سیریک اهدا شد

علی  روز دوشنبه در حاشیه مراسم اهدای این میزان بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان، ارزش هر بسته مواد غذایی اهداشده را پنج میلیون ریال اعلام کرد.
وی بیان داشت: بسته های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارانی، انواع حبوبات و مرغ است که با رعایت کامل مسائل بهداشتی بین نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد سیریک توزیع ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیته امداد سیریک تصریح کرد: شناسایی خیران و جذب کمک‌های مردمی می‌تواند بسیاری از مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت را مرتفع سازد که این امر همیاری  مردم نیک‌اندیش، مسوولان و نیکوکاران را می‌طلبد و امیدواریم با ارتقأ همبستگی اجتماعی، شاهد ریشه‌کن شدن فقر و محرومیت از منطقه باشیم.

برچسب‌ها سیریک کمیته امداد امام خمینی هرمزگان بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیریک کمیته امداد امام خمینی هرمزگان سیریک کمیته امداد امام خمینی هرمزگان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  از زمانی که بسته بندی‌های پلاستیکی جای کاغذ و شیشه را گرفت معضل آلوگی‌های غذایی آغاز شد.

ظروف یکبار مصرف و استفاده از پلاستیک در بسته بندی غذایی موجب سمی شدن محصولات غذایی می‌شود که در طولانی مدت موجب آلودگی محیط زیست انسانی و جانوری و طبیعی خواهد شد.

در راستای پاکسازی و حفظ منابع طبیعی با کارشناسان محیط زیست همچون دکتر تجریشی، کلانتری و معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست صحبت‌هایی انجام شده و همچنین با شرکت‌هایی که سعی در جمع آوری پلاستیک و استفاده از بسته بندی‌های پارچه ای، شیشه‌ای و کاغذی را دارند آشنا می‌شویم.
این مستند ۵۵ دقیقه‌ای به همت شبکه مستند سیما تولید شده و پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود و باز پخش آن جمعه ساعت ۱۰ خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی