Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:43:21 GMT

نشست علنی سه‌شنبه و چهارشنبه مجلس لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۰۰۰۱

نشست علنی سه‌شنبه و چهارشنبه مجلس لغو شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سیدنظام الدین موسوی با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ستاد ملی کرونا و همچنین ابتلای تعدادی از نمایندگان مجلس به کرونا، گفت: پیشتر با تصمیم هیات رییسه مجلس مدت جلسات صحن علنی ۲ ساعت کاهش یافته و بنا بود جلسات فردا و پس فردا تا ساعت ۱۰ و نیم ادامه داشته باشد اما در تصمیم جدید جلسات علنی این روزها لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به لغو جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری در پی اوج گیری کرونا و توصیه‌های ستاد ملی مقابله کرونا، اضافه کرد: البته جلسات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی و در فضای صحن علنی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کرونا ستاد ملی سید نظام الدین موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرونا ستاد ملی مجلس شورای اسلامی کرونا ستاد ملی سید نظام الدین موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جشن «خیلی دخترونه» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روزدختر با حضور بیش از ۲ هزار دختر فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط شهرداری و باشگاه دختران منطقه ۲۲، فرهنگسرای تهران، سپاه ناحیه عماریاسر و مجموعه فرهنگی دریاچه خلیج فارس در دریاچه خلیج فارس برگزار می‌شود.

تجلیل از دختران نمونه، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و اهدای جوایز، برپایی غرفه‌های فرهنگی (نقاشی، خوشنویسی ، واقعیت مجازی ، طب سنتی، اوریگامی، گریم) از بخش‌های این‌مراسم هستند.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در آمفی تئاتر غربی دریاچه خلیج فارس برگزار می شود.

کد خبر 6099515 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح
  • رئیسی: از قیمت کالاها مطلع هستم /موشک جواب موشک است/عضو گروه و حزبی نیستم /ابربدهکاران بانکی که پچ‌پچ جلسات و محافل بود را علنی کردیم
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت