Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@00:55:47 GMT

استعفای چهارمین فرمانده موساد در ماه‌های اخیر

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۰۰۰۴

استعفای چهارمین فرمانده موساد در ماه‌های اخیر

 به گزارش  تابناک نقل از راشا تودی، چهار مقام ارشد سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) به دلیل اختلاف نظر با مدیر جدید آن سازمان از مقام خود استعفا داده اند.

 یکی از فرماندهان ناشناس بخش عملیات ویژه موساد از مقام خود استعفا داده است. بنا بر گزارش ها، او چهارمین مقام بلند پایه‌ای بود که از زمانی که «دیوید بارنیا» در ژوئن ۲۰۲۱ میلادی، مدیر سازمان اطلاعات اسرائیل شد موساد را در هفت ماه گذشته ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش کانال ۱۳ اسرائیل در روز یکشنبه، فرمانده پس از آن استعفا داد که ظاهرا بارنیا به او گفت که او و سایر مقامات «سربار سازمان» شده اند.

هاآرتص گزارش داد: بارنیا به دلیل مشکلاتی که در عملیات ماموران اسرائیلی در خارج از کشور وجود داشت قصد داشت تغییرات عمده‌ای در نحوه عملکرد بخش تحت ریاست فرمانده ناشناس ایجاد کند و فرمانده تغییرات را آن گونه که ریاست سازمان خواسته بود اجرا نکرد. تعدادی از ماموران دیگر موساد نیز به دلیل رویدادی مشابه از مقام خود استعفا داده اند.

از زمانی که بارنیا جایگزین «یوسی کوهن» به عنوان مدیر این آژانس شد این چهارمین بار است که یک مقام ارشد موساد در هفت ماه گذشته استعفا می‌دهد.

سال گذشته، رئیس فناوری موساد، رئیس عملیات و رئیس مبارزه با تروریسم همگی به دلیل درگیری‌های مشابه با بارنیا از مناصب خود استعفا دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر سازمان جاسوسی اسرائیل موساد مذاکرات وین پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل