Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امید خلیل زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برنامه های مصوب کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه مبارک  فجر دامپزشکی استان با اکیپ های دولتی و غیر دولتی دامپزشکی اعم از مطب، درمانگاه، بیمارستان، مرکز مایه کوبی و سایر مراکز در مناطق روستایی و عشایری استان آذربایجان غربی خدمات دامپزشکی در امر واکسیناسیون، معاینه و ویزیت دامها و مشاوره  بصورت رایگان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اجرای طرح مایه کوبی رایگان علیه بیماری بروسلوز در دام سنگین، مایه کوبی طیور بومی و روستایی و عشایری بر علیه بیماری نیوکاسل، ارائه میز خدمات و دیدار چهره به چهره کلیه روسای ادارات دامپزشکی شهرستانها با بهره وران از خدمات دامپزشکی و رسیدگی به مشکلات آنان از برنامه های مهم این هفته است.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: مصاحبه های خبری مدیر کل و روسای شهرستان ها با اصحاب رسانه، دیدار با خانواده شهدا، تجدید میثاق با شهدا و غبار روپی مزار انان از جمله برنامه های شاخص این اداره کل در دهه مبارک فجر است.

آذربایجان‌غربی دارای بیش از ۹ میلیون واحد دامی‌ است که شامل دام سبک و سنگین و مرغ و ماکیان است.

این استان دارای سه هزار روستاست که اغلب ساکنان آن به دامداری و کشاورزی اشتغال دارند.

همه‌ساله در آذربایجان‌غربی همزمان با سایر نقاط کشور جشن‌های دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن با شور و نشاط ویژه‌ای برگزار می‌شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور وزارت جهاد کشاورزی سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور دهه فجر آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نشست صمیمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان غربی و معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی با مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان برگزار شد.

 در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات تامین، توزیع کود و ذخیره سازی و میزان موجودی در انبار‌های سازمانی بحث و تبادل نظرات مختلفی انجام گرفت؛ در این جلسه دکتر مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی ضمن ارایه گزارش در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی و افزود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین نماید. 

در ادامه معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی ضمن ابراز رضایت از تامین و تدارک کود در پاییز ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ تقاضای فعالیت مستمر همچون سنوات گذشته را برای سرک پاییزه و محصولات بهاره نمودند و در پایان نیز جناب آقای دکتر دهقان ضمن عرض خدا قوت به جناب آقای رسولی مدیر عامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور و زحمات همه همکاران ایشان بخصوص در مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی در جهت تامین و توزیع به موقع کود‌های کشاورزی در جهت خدمت رسانی به کشاورزان محترم و زحمتکش تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)