Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:26:52 GMT

دهنوی: اقدام بدون مجوز مازندران در جزیره آشوراده

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۰۰۲۳

دهنوی: اقدام بدون مجوز مازندران در جزیره آشوراده

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: خلیج گرگان و جزیره آشوراده به دو موضوع چالشی برای استان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: تقاضای من از اهالی رسانه این است، زمانی که به جزیره آشوراده سفر می‌کنند، چند کیلومتر آن‌طرف‌تر‌ هم بروند و ببینند استان همجوار ما یک دایک (خاکریز) دو کیلومتری را احداث کردند که آب به این سمت نیاید، بدون آنکه مجوزی از شورای راهبری و یا ستاد ملی تالاب‌ها را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: آن‌وقت همین مجموعه از استانداری گلستان و سازمان همیاری به‌خاطر اقدام قانونی که انجام داده شکایت می‌کند.

دهنوی بیان کرد: باید بر این نکته نیز دقت داشته باشید که از ابتدا، طرح گردشگری مصوب شده برای این منطقه اشتباه بوده چون نقطه‌ای که برای اجرای طرح گردشگری مجوز داده شده در جنوب شرقی جزیره و رو به خلیج و خشکی است و این امر به طور قطع مانع حضور سرمایه‌گذار در پروژه می‌شود.

وی اضافه کرد: در آن زمانی که مجوز گرفته شده باید این تدبیر می‌شد که اجازه دهند سایت گردشگری رو به دریا باشد تا هر میزان که دریا عقب‌نشینی کرد، سایت نیز امکان توسعه به سمت دریا داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: مزیت ایجاد این سایت گردشگری در جزیره آشوراده ارتباط آن با دریا است  و ما به دنبال اصلاح این امر هستیم و مسائل حقوقی که در این حوزه وجود دارد را پیگیری خواهیم کرد.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز معاون استاندار گلستان هماهنگی امور اقتصادی گلستان استانداری گلستان آشوراده مازندران سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان اجازه دهند سایت گردشگری در جزیره آشوراده طرح گردشگری خلیج گرگان و جزیره آشوراده جزیره آشوراده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان