Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@09:57:20 GMT

تودیع و معارفه بی‌مهابا در یاسوج/امیکرون کیلویی چند؟+تصویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۰۰۲۵

تودیع و معارفه بی‌مهابا در یاسوج/امیکرون کیلویی چند؟+تصویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در حالی که این روزها خبرهای خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شیوع سویه جدید ویروس کرونا نمی شنوی ولی متاسفانه جلسات تودیع و معارفه آنچنانی در این استان برگزار می‌شود.

همین چند روز پیش بود که در نشست استانی استاد کرونا مسئولان ارشد استانی نسبت به برگزاری نشست های تودیع و معارفه تذکر لازم را داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد تجمع بیش از حد جمعیت بودیم که با وضعیت کنونی هجمه امیکرون به استان و ورود به پیک ششم کرونا همخوانی ندارد.

در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج شاهد حضور بی سابقه افراد و اقشار مختلف جهت یک تودیع و معارفه هستیم که همین موجب شیوع امیکرون خواهد شد و نمی دانیم که جوابگوی برگزاری چنین نشست هایی چه کسی خواهد بود.

در همین خصوص معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در گفت‌وگو با فارس از چنین وضعیتی ابراز نگرانی کرد و گفت: ما نیز تذکرات لازم را از قبل در خصوص برگزاری مراسم های تودیع و معارفه داده بودیم و متاسفیم که امروز چنین وضعیتی را شاهد هستیم

به گزارش فارس این اولین تودیع و معارفه با چنین جمعیتی در استان نبوده و در روزهای آینده نیز باید شاهد چنین تجمعاتی باشیم.

 

 

معلوم نیست در استانی که کمترین تخت‌های بیمارستانی را در کشور به خود اختصاص داده و ظرفیت های درمانی بسیار ناچیزی نسبت به سایر استان‌های کشور دارد چرا می بایست چنین برنامه ها و تجمعاتی با چنین حجم از جمعیت برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم

دهم اردیبهشت ماه یادآور از خودگذشتگی‌های مردمانی دلاور که با مجاهدت خود تسلط و اشغال پرتغالی‌ها را در خلیج فارس پایان داد. به همین مناسبت در تقویم کشورمان این روز را روز ملی خلیج فارس نامگذاری کردند و به پاسداشت این روز همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم کنگره‌ای که به همین مناسبت روز گذشته در سالن ورزش آزادی واقع در خیابان قدس شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

«دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود