Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@21:41:04 GMT

وضعیت مبهم حسین شنانی در ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۰۰۳۵

حسین شنانی وینگر تیم ذوب‌ آهن اصفهان با شرایط عجیبی در این تیم رو به‌ رو شده است

حسین شنانی دیگر قصد حضور در تمرینات ذوب آهن را ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، حسین شنانی وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در لیست مازاد مهدی تارتار قرار گرفته است و به همین دلیل در تمرینات تیمش حضور ندارد.

به همین خاطر او با حضور در باشگاه خواهان انجام مراحل اداری برای جدایی‌اش شده، ولی مسئولان باشگاه گفته‌اند که بهتر است در ذوب‌آهن بماند! این موضوع باعث سردرگمی شنانی شده است، ولی این بازیکن با توجه به تصمیم تارتار، دیگر قصد حضور در تمرینات را ندارد و می‌خواهد از ذوب‌آهن جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تا به امروز جدایی شهاب گردان، مرتضی خراسانی و بابا احمدی از جمع ذوبی‌ها قطعی شده است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس جزییات یک سرقت مشکوک از زبان وکیل فرهاد مجیدی رییس سابق اسپارتاک مسکو: سردار به بازیکنی متوسط در بوندسلیگا تبدیل می‌ شود یوونتوس بدون توقف؛ اقدام جدی برای جذب فدریکو گاتی پاری سن ژرمن برای جذب عثمان دمبله وارد عمل شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسین شنانی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات