Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه استان بوشهر از برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه در ایام‌الله دهه فجر توسط بسیج در نقاط مختلف شهرها و روستاها خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، مهدی عالی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در سطح استان برای برگزاری ایام‌الله دهه فجر پیش بینی شده است اظهار داشت: در کمیته 22 گانه ستاد دهه فجر کمیته بسیج نقش مهمی دارد که در این کمیته فعالیت و برنامه‌های مختلفی تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری بیش از 2 هزار برنامه در ایام‌الله دهه فجر توسط بسیج در نقاط مختلف شهرها و روستاها خاطر نشان کرد: نیروی مقاومت بسیج در شهرها و روستاها 2 هزار و 110 برنامه در ایام دهه فجر اجرا می‌کنند که این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، عمرانی و اجتماعی است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه استان بوشهر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب جهاد تبیینی را از جمله برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ساعت 9:33 دقیقه برنامه‌ها آغاز می‌شود و در این راستا در حسینیه عاشقان ثارالله ویژه‌ای برنامه‌ای تدارک دیده شده است.

عالی‌زاده با بیان اینکه برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برگزار می‌شود تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌ها است که این نمایشگاه با 3100 عنوان در قالب 87 هزار جلد با تخفیف ویژه عرضه می‌‌شود.

وی راه‌اندازی کاروان فجر را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: این کاروان تا 22 بهمن در همه شهرستان‌های استان حضور می‌یابد و برنامه‌های ویژه تقدیم می‌کند.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه استان بوشهر تجلیل از خانواده معظم شهدا حقوقدان، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، نشست‌های مختلف با بسیجیان و فرماندهان اجرا طرح مصلحین ویژه خانواده‌ها در راستای پیشگیری از طلاق و افتتاح طرح‌ها را از جمله این برنامه‌ها دانست .

عالی‌زاده افتتاح کارگاه عبابافی در روستای بحیری و آغاز ساخت 100 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: توزیع بسته معیشتی بین خانواده نیازمندان و 377 تخته فرش بین خانواده نیازمندان از دیگر برنامه‌ها است.

وی از برگزاری همایش معلم تراز انقلاب اسلامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد و بیان کرد: بیشتر برنامه‌ها در راستای جهاد تبیین برای از بین بردن تحریف‌ها و افزایش روشنگری در جامعه است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه استان بوشهر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر خاطر نشان کرد: جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر با هدف اعتلای جریان سرود و ‌گروه‌های سرود همزمان در سراسر کشور در بوشهر برگزار می‌شود.

عالی‌زاده ، توانمندسازی گروه‌ها و مربیان سرود، تربیت و کشف استعداد‌ها، شناسایی و معرفی ‌گروه‌های سرود برتر را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست و بیان کرد: نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر در موضوعات گوناگون از بهمن ماه برگزار و ‌گروه‌های شاخص و منتخب به رقابت‌های ملی و بین‌المللی راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر بیش از 100 گروه سرود فعال است گفت: از میان 20 گروه منتخب این جشنواره 10 گروه انتخاب و 5 گروه به مرحله نهایی راه می‌یابند.

163 میلیارد تومان طرح‌ عمرانی در 40 شهر استان بوشهر افتتاح می‌شودبیش از 1000 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در استان بوشهر تدوین شد+فیلمفرمانده سپاه زنجان: 2500 برنامه در دهه فجر در سطح استان برگزار می‌شود

دبیر جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر با بیان اینکه 2 گروه سرود به مسابقات کشوری راه می‌یابند افزود: در یک دهه اخیر گروه‌های سرود در مناسبت‌ها و موضوعات مهم انقلاب اسلامی همواره نقش آفرینی کرده‌اند.

عالی‌زاده اضافه کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا سرود برای جشن‌های خیابانی در مناسبت‌های مختلف ارائه شد که توانست نشاط و شادی را در محله‌ها و شهر‌ها و روستا‌ها به ارمغان آورد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه در ایام الله دهه فجر دیگر برنامه ها برنامه ها دانست عالی زاده گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلف استان بوشهر در دست اجراست که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان این طرح‌ها اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری تولید شوند.

 وی افزود: در همین راستا برای بهبود وضعیت آب مردم در جنوب استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان در نخل تقی، عملیات بهسازی و مهندسی دوباره ایستگاه تقویت فشار مرکزی شهر و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی نخل تقی اجرا شد.

وی اظهار کرد: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود آب مردم، هم‌استانی‌ها نیز باید نسبت‌به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه‌جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

عالی گفت: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با توجه به تامین بیشتر آب مصرفی مردم از خارج استان، هم‌استانی‌ها باید بیش‌از پیش نسبت‌به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج