Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر گرامی روز دوشنبه در نشست شورای اداری باشت با اشاره به وضعیت شیوع سویه اُمیکرون در کشور تاکید و افزود: با توجه به اینکه وضعیت کرونایی این شهرستان از آبی به زرد تغییر یافته در برنامه های دهه فجر باید پروتکل های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

وی ابراز داشت: برنامه های ایام الله دهه فجر امسال به ویژه ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب باید به طرز باشکوه در باشت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرامی ادامه داد: ۱۲ بهمن ماه به عنوان نخستین روز ایام الله دهه فجر با حضور اعضای شورای اداری و قشرهای مختلف مردم این شهرستان آیین تجدید میثاق با آرمان های شهیدان، عطرافشانی و غبار روبی قبور شهیدان آغاز می شود. 

وی اظهار داشت: رژه خودرویی و موتوری نیز از شهر بوستان به سمت باشت، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه فرزانگان و همچنین  برافروخته شدن پرچم انقلاب اسلامی بطول ۹۰ متر در ارتفاع ۳۶ متر از سوی شهرداری باشت از دیگر برنامه های ۱۲ بهمن در این شهرستان می باشد.

گرامی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند چرا که باید ارتباط با مردم در این ایام بیش از پیش تقویت شود .

وی بر هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم ها و جشن های انقلاب اسلامی در مناطق شهری، روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: در این راستا ۲۵ کمیته در شهرستان باشت تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده است.

فرماندار باشت افزود: کمیته ایثارگران ، فرهنگیان و دانش آموزان،  بسیج، پشتیبانی، اصناف، ورزش و جوانان، بسیج سازندگی، جهاد، پشتیبانی، ورزش و جوانان ،امور بانوان، تبلیغات و اطلاع رسانی و امنیتی انتظامی از مهمترین کمیته های این شهرستان در دهه فجر امسال است.

وی ادامه داد: همه مدیران دستگاههای اجرایی و مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر باید به روش‌های مختلف دستاوردهای انقلاب و نظام را در حوزه های مختلف برای مردم و نسل جدید تبیین و تشریح نمایند.

گرامی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای از جمله برخورداری روستاها از زیر ساخت های رفاهی، بهداشتی و آموزشی در این شهرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه هیچ روستایی در این شهرستان تا سال ۱۳۵۷ گازرسانی نشده بود گفت: این نعمت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ۹۸ درصد روستاهای باشت رسید.

گرامی ابراز کرد: بیش از ۱۴۵ روستای کد دار در این شهرستان وجود دارد که تمامی آنها از نعمت برق برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: دهه‌ فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است و در این ایام باید برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و هدف‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.

گرامی خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه ها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شد.

امام جمعه باشت در این نشست گفت:  عظمت ایام الله دهه فجر و انقلاب اسلامی باید به مردم تبیین شود و در این خصوص همه ما وظیفه سنگینی داریم.

 حجت الاسلام امید گنجه افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نسبت به گذشته قابل قیاس نیست و دستاوردها باید به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

وی ابراز کرد: خدماتی که نظام اسلامی پس از انقلاب به مردم ارائه داده قابل انکار نیست.

گنجه تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف زبان زد شده و در زمینه های مختلف از جمله علم و فناوری به جایگاه خوبی در جهان رسیده ایم.

وی خواستار توجه و همراهی مردم و مسوولان در پیگیری مطالبات و مشکلات مردم  شد و گفت: حضور و مشارکت مردم در برگزاری جشنهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، مهمترین محور برنامه‌های دهه‌ مبارک فجر است.

شهرستان ۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها جلسه شورای اداری باشت دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری باشت دهه فجر جلسه شورای اداری باشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: ضروری است که شورائیان از اختلافات و دخالت دادن تفکرات سیاسی در کار شوراها پرهیز کنند.

حسین باهوش، ۱۱ اردیبهشت با حضور در جمع شوراهای اسلامی شهرستان گفت: امروزه عرصه، عرصه خدمتگزاری است، شوراهای اسلامی تنها نهادی هستند که بدون هیچ چشم داشتی و دریافت هزینه‌ای برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ شأنی بالاتر از خدمت کردن به مردم برای ما نیست، بیان کرد: از تمامی اعضای شوراهای اسلامی تقاضا داریم برای توسعه و آبادی شهرستان رشتخوار کمک کنند.

فرماندار رشتخوار تأکید کرد: شوراها نباید در محیط‌های شهر و روستا به صورتی عمل کنند که موجب ایجاد مشکلات شوند بلکه آنان باید مشکلات مردم را رفع و پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه شورائیان از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های ما از اعضای شورای اسلامی و دهیاران اجرا و پیگیری طرح نهضت ملی مسکن است که تاکنون این طرح بیش از ۲۹۱۱ نفر در شهرستان‌ متقاضی داشته است.

باهوش با اشاره به اینکه برای پیشرفت و توسعه شهرستان تاکنون زحمات بسیاری کشیده شده است، یادآور شد: در روستاهای براکوه، کت و سعادت‌آباد زمین‌های نهضت ملی مسکن تعیین و واگذار شده و در روستاهای فتح‌آباد، نوق، درریز، چاهشورک جنگل و تعدادی از روستاهای دیگر این طرح در دست اقدام است.

فرماندار رشتخوار همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص پروژه باند دوم محور رشتخوار اشاره و اذعان کرد: قطعه ۷ پروژه باند دوم از مسیرهای مختلفی پیگیری شده است و در جلسه‌ای که با معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور مسئولان‌ استانی و شهرستانی در تهران برگزار شد قول پیگیری چندماهه اخذ شد و همچنان تا تحقق موضوع پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه همچنین قطعه ۹ این پروژه هم با سرعت در حال انجام است، ادامه داد: در حوزه اشتغال و کارآفرینی از چند ماه آینده اتفاقات خوبی در شهرستان رشتخوار رقم خواهد خورد و با راه‌اندازی شرکت‌های فولادی شاهد این موضوع خواهیم بود.

فرماندار شهرستان رشتخوار، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی علاوه بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی داشته باشند، زیرا اگر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کاهش پیدا کند به مراتب نارضایتی‌های مردمی کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان به حل و فصل کردن مشکلات توسط شوراها در سطح روستا، داشتن رویکرد فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری بازی‌های بومی محلی در روستاهای دارای ظرفیت و ... تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند