Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل زنیت درباره جزئیات انتقال سردار آزمون به تیم لورکوزن و خرید جانشین او توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش  قدس آنلاین، «الکساندر مدودف» مدیرعامل باشگاه زنیت در واکنش به خرید ۱۷ میلیون یورویی «یوری آلبرتو» مهاجم برزیلی به جای سردار آزمون گفت: ما طبق معمول عدد خاصی را اعلام نمی‌کنیم، اما می‌خواهم بگویم که ۱۷ میلیون یورویی که اغلب برای یک انتقال ذکر می‌شود به واقعیت نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنگامی که بازیکن و باشگاه به نتایج ورزشی خاصی دست پیدا کنند، پاداش‌هایی برای تیم اینترناسیونال (باشگاه سابق آلبرتو) و همچنین انتقال زودهنگام این بازیکن در نظر گرفته می‌شود.

 در شرایطی که عنوان می‌شود زنیت سردار آزمون را با مبلغی در حدود ۵ میلیون یورو به لورکوزن فروخته است، مدودوف ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: همانطور که قبلاً گفتم، وجوه دریافتی برای انتقال آزمون به بایر، هزینه‌های زنیت برای خرید آلبرتو در زمستان را جبران می‌کند.

مدیرعامل باشگاه زنیت تاکید کرد: دستمزد یوری آلبرتو کمتر از سردار است و ما شرایط پرداخت اقساطی هم داریم. بنابراین معامله برای ما سودآور بود.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

دیگر خبرها

  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم