Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@19:01:16 GMT

۳۲۳ نفر دیگر در استان همدان به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۰۲۸۴

۳۲۳ نفر دیگر در استان همدان به کرونا مبتلا شدند

دکتر «محمد طاهری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

وی تصریح کرد: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۶۸ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴۳ نفر بود که ۵۵ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری خاطرنشان کرد: همچنین پنج بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۳ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۵، بهار یک هزار و ۵۷۱، تویسرکان یک هزار و ۵۹۹، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۱، فامنین ۴۱۵ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۹ نفر است.

طاهری افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۲۰ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۳ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۳۱ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا؛ طبق گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان میزان ابتلا به کرونا در پنج روز گذشته هشت برابر و آمار بستری ها بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

هم اکنون از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان ۶ شهرستان وضعیت نارنجی و چهار شهرستان وضعیت آبی کرونایی دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان استان همدان ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان استان همدان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان استان همدان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ویروس کرونا یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بارش‌های استان تا امشب و فردا صبح ادامه خواهد داشت و روز دوشنبه هفته آینده موج جدیدی وارد استان خواهد شد.

روح الله زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان اظهار کرد: بارش‌های استان امروز تداوم داشته و فردا به تدریج کمتر خواهد شد اما همچنان در مناطق غربی استان بارش‌ها به‌صورت خفیف ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: با دور شدن سامانه بارشی فعلی از غرب کشور، بارش‌ها پایان یافته و این وضعیت آب و هوایی تا دوشنبه و سه شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: روز دوشنبه هفته آینده موج دیگری وارد کشور خواهد شد و استان همدان را نیز تحت پوشش قرار داده و دوشنبه آینده، شاهد موج جدید بارش‌ها خواهیم بود.

زاهدی اضافه کرد: از فردا، دمای صبحگاهی استان کاهش پیدا کرده و می‌تواند به صفر درجه نیز نزدیک شود.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش سطح استان را در سوباشی با میانگین بارش ۲۸ میلی متر شاهد بودیم و در شهرستان نیز شورین با ۱۳ میلی متر میانگین بارش بیشترین میزان بارش در سطح شهرستان را داشتند.

کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در استان از آن منطقه خاکو با ۳۲ میلی متر بارش بوده و تا صبح امروز نیز میانگین بارش شهرستان همدان ۲۱ میلی متر گزارش شده است.

وی در پایان یادآور شد: بارش باران در جاده‌ها مشکلی برای مسافران عزیز ایجاد نخواهد کرد و میزان بارش‌ها در حدی نیست که جاده‌ها مسدود شوند؛ اما با این حال بارش‌ها موجب لغزندگی سطوح و کاهش دید به واسطه مه در جاده‌ها خواهند بود.

کد خبر 750284

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم