Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاتل مفقودی مقتول را گزارش کرده بود

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: تیزبینی کارآگاهان پلیس، دروغ زن میانسال که ادعای مفقودی همسرش را مطرح کرده بود، برملا و او به اتهام قتل دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: زنی ۴۳ ساله به پلیس مراجعه و مفقودی یک روزه همسر ۵۳ ساله اش را گزارش و تقاضای پیگیری کرد.

او گفت: در بررسی و انجام تحقیقات مقدماتی و میدانی مشخص شد که گزارش کشف جسد توسط همسر مقتول اعلام شده است به همین جهت پلیس آگاهی شهرستان با حساسیت ویژه موضوع را پیگیری کرد.

سرهنگ قسام گفت: در بررسی‌های تخصصی و فنی، کارآگاهان پلیس به همسر متوفی مشکوک و با دستور مقام قضائی بلافاصله او را دستگیر کردند.

او گفت: متهم در اظهاراتش ابتدا قتل همسرش را انکار کرد، ولی پس از مواجهه با دلایل و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت به علت اختلاف با همسرم او را با جسم سختی به قتل رساندم و با کمک همدستم که مردی ۳۲ ساله بود جسد را به یکی از زمین‌های زراعی اطراف شهر انتقال دادیم.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه قاتل جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۵۰ تن کود شیمیایی قاچاق در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف ۵۰ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی گفت: ماموران انتظامی شهرستان آباده هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شیراز - اصفهان، به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این ۲ کامیون حامل ۵۰ تن کود شیمیایی قاچاق است، گفت: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مبارزه با قاچاق کالا کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد بود و همه مردم باید در این امر مهم نقش آفرینی کنند.

خودرو حامل کالای قاچاق در ممسنی توقیف شد

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف یک دستگاه وانت مزدا و کشف مقادیری کالای قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: ماموران این شهرستان در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق در محور نورآباد - رستم به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و آن را توقیف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: شهروندان برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالا‌های خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ماینر‌های قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۷ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت ماموران کلانتری ۱۱ زند هنگام گشت زنی در یکی از محله‌های شهرستان شیراز به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و بلافاصله جهت بررسی بیشتر خودرو را توقیف کردند.

او گفت: ماموران پس از بازرسی از آن خودرو، تعداد ۷ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎های کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۳۵ راس گوسفند قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از کشف ۱۳۵ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در یک کامیون خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: به منظور اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر حمل احشام قاچاق در سطح شهرستان بوانات، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: در این رابطه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی، یک دستگاه کامیون بنز را در محور‌های مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این خودرو حامل ۱۳۵ رأس گوسفند فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی است.

سرهنگ مزارعی با بیان اینکه ارزش این احشام قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با تاکید بر مقابله پلیس با ورود و جابه جایی هرگونه کالای قاچاق گفت: شهروندان در صورت اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

زمین خواری میلیاردی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف زمین خواری به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری ۴ متهم در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی شکایت نماینده اداره منابع طبیعی مبنی بر چند فقره زمین خواری به میزان ۳۱ هزار مترمربع در یکی از روستا‌های شهرستان فیروزآباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی ماموران به همراه نماینده اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در این خصوص ۴ متهم دستگیر و اراضی ملی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه ارزش اراضی ملی رفع تصرف شده برابر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از تصرف اراضی توسط افراد سودجو، مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری سارق مسلح در پاسارگاد

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان پاسارگاد، سارق مسلحی که در یکی از استان‌های همجوار اقدام به سرقت کرده و به سمت این شهرستان متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مصطفی توکلی گفت: در پی اعلام پلیس آگاهی یکی از استان‌های همجوار مبنی بر سرقت النگو‌های یک خانم و متواری شدن سارق به سمت شهرستان پاسارگاد، دستگیری و شناسایی سارق متواری در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: پس از انجام اقدامات فنی واطلاعاتی و همچنین اشراف اطلاعاتی، در نهایت مخفیگاه سارق در این شهرستان شناسایی و وی توسط مأموران در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد گفت: در بازرسی ازمخفیگاه این سارق، تعداد ۵ عدد النگوی طلا، ۱۵۰ قطعه سیم کارت، یک قبضه اسلحه کلت کمری و مقادیری فشنگ مربوطه کشف شد.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه ارزش طلاجات مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل شد.

جمع آوری ۱۵ معتاد متجاهر در گراش

فرمانده انتظامی شهرستان گراش از جمع آوری ۱۵ معتاد متجاهر و معرفی آنان به مراکز بازپروری خبر داد.

سرهنگ کرامت کریمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان گراش با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان کردند.

او گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۱۵ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با بیان اینکه اجرای این طرح رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است، گفت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

حمل احشام قاچاق با پژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۰ راس احشام قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق احشام، ماموران پلیس آگاهی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را توقیف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، تعداد ۱۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارزش احشام کشف شده برابر نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: برخورد با قاچاقچیان احشام به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارق مسلح حوادث و انتظامی دستگیری قاتل میلیون ریال برآورد شده میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال فرمانده انتظامی شهرستان ماموران انتظامی شهرستان خبر شهرستان بوانات مرکز فوریت نظر کارشناسان قاچاق به ارزش متهم دستگیر دستور کار احشام قاچاق کالای قاچاق ۲ میلیارد پلیس آگاهی یک دستگاه معرفی شد جمع آوری او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق