Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرارد پیکه می‌گوید اگر رئیس این باشگاه بود، نمی‌گذاشت که شرایط آبی‌و‌اناری‌ها دچار بحران شود و آن را به شیوه‌ای مدرن مدیریت می‌کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جرارد پیکه از قدیم رؤیای ریاست بر باشگاه بارسلونا را داشته و ظاهراً هنوز هم به شدت در فکر آن است که پس از آویزان کردن کفش‌هایش خود را به دفتر ریاست این باشگاه برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه جدیدش با ایبای یانوس، یکی از چهره‌های معروف فضای مجازی در اسپانیا هم اعتراف کرد که حتی برنامه‌هایی هم برای اداره باشگاه در سر دارد.

پیکه در پاسخ به این سؤال که اگر رئیس باشگاه بارسلونا بود چه کار می‌کرد، گفت: اگر من رئیس باشگاه بودم، بارسلونا باشگاهی مدرن‌تر می‌شد. من خیلی چیزها را در این باشگاه تغییر می‌دادم و به همه عوامل مسمومی که وضعیت باشگاه را بحرانی کردند، می‌گفتم بروید به درک، همین‌طور اگر کسی وجود داشت که فکر می‌کردم وجودش به ضرر باشگاه است.

پیکه سپس درباره وضعیت پیچیده عثمان دمبله با پاری‌سن‌ژرمن اشاره داشت، بازیکنی که با وجود اصرار باشگاه برای تمدید قرارداد یا رفتن به تیمی دیگر، نه حاضر به تمدید قرارداد شده نه به تیمی دیگر می‌رود.

کاپیتان دوم کاتالان‌ها گفت: من شرایط هر دو طرف را درک می‌کنم. باشگاه و او در حال مذاکره هستند و طبیعی است که هر یک از دو طرف هم به فکر منافع خودش باشد. من هم امیدوارم که بهترین نتیجه حاصل شود. ببینیم چه می‌شود.

پیکه درباره خریدهای زمستانی بارسلونا از جمله فران تورس، دنی آلوز و ... هم گفت: ممکن است اقدامات بیشتری هم در حوزه نقل و انتقالات صورت بگیرد. ما باید خودمان را با شرایط جدید باشگاه تطبیق دهیم، البته بازیکنانی به ما ملحق شده‌اند که می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند.

پیکه در بخش دیگری از مصاحبه‌اش مدعی شد که کریستیانو رونالدو - بازیکنی که با او در منچستریونایتد هم‌تیمی‌ بود - و وینیسیوس جونیور هر دو ممکن بود به جای رئال مادرید برای بارسلونا بازی کنند.

او گفت: کریستیانو قبل از اینکه به رئال مادرید برود، به بارسلونا نزدیک شده بود. در مورد وینیسیوس هم همین موضوع صدق می‌کند.

احتمال پیوستن ارلینگ هالند ستاره نروژی بوروسیا دورتموند به بارسلونا موضوع دیگری بود که پیکه به آن اشاره داشت و گفت: من فکر می‌کنم که هالند به لالیگا می‌آید. من دوست دارم کنار بهترین بازیکنان بازی کنم. این نظر شخصی خودم است نه یک خبر. داشتن هالند و امباپه در لالیگا به نفع این لیگ و در کل به نفع فوتبال است اما من می‌گویم که اگر آنها به لالیگا بیایند، با یکدیگر هم‌تیمی نخواهند بود.

پاسخ تند و کنایه‌آمیز پیکه به جنگ روانی اونای امری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا جرارد پیکه کریستیانو رونالدو بارسلونا جرارد پیکه کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد