Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  صفدر سلطانی گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹ در سطح جامعه و به تبع آن در مدارس، این بررسی به قید فوریت در حال انجام است.

در صورت ابتلای بیش از یک نفر در کلاس یا مدرسه، آموزش برای تمامی دانش آموزان مدرسه به مدت ۱۰ روز مجازی خواهد بود و آموزش حضوری اجرا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: در صورت تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا وضعیت آموزش حضوری در مدارس بر اساس رنگ‌بندی کرونایی در شهر‌ها خواهد بود و به این ترتیب آموزش حضوری در مدارس شهر‌های قرمز و نارنجی تعطیل خواهد بود و در سایر شهر‌ها نیز با تصمیم گیری جدید آموزش انجام می‌شود.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: علاوه بر این با افزایش شیوع بیماری، با تشکیل کمیته سلامت دانش آموزی ستاد مقابله با کرونا تصمیماتی در زمینه کم وکیف فعالیت مدارس گرفته شد که در صورت موافقت ستاد استانی اطلاع رسانی و اجرایی می‌شود.

سلطانی گفت: در حال حاضر در صورت درگیری دانش آموز یا معلم در هرکلاس با بیماری چه از حیث تست مثبت و چه از نظر دارا بودن علائم بیماری آموزش صرفا برای آن کلاس درس به صورت مجازی خواهد شد.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است