Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@11:32:26 GMT

تولید خودرو جزو ماموریت‌های سپاه نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۰۶۸۴

تولید خودرو جزو ماموریت‌های سپاه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار رمضان شریف در جمع خبرنگاران قزوین در پاسخ به این سوال که روز گذشته مقام معظم رهبری در سخنانشان از وضعیت خودرو و لوازم خانگی انتقاد کردند، با توجه به اینکه در حوزه موشکی دستاوردهای بسیار خوبی داریم آیا سپاه برای ورود به حوزه تولید مخصوصا خودرو برنامه‌ای دارد، اظهار کرد: شاهد دو نوع بیان رهبری هستیم، یکی از ابعاد آن تجلیل از موشک‌های نقطه زن، پهپاد و سایر تجهیزات و ادوات نظامی است که موجبات خرسندی ایشان بوده و شاید پیگیری حضرت آقا درباره این موضوعات از نیروهای مسلح بوده که باعث خیر و برکت برای کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمینه صنعت خودرو، وزارت دفاع، نیروهای مسلح یا سپاه برنامه‌ای برای ورود به این صنعت ندارند و این مساله جزو ماموریت‌های نیروهای مسلح نیست.

وی افزود: این نیروها هر کاری که به نفع مردم و پیشرفت صنعت کشور باشد، انجام می دهند ولی قطعا تولید خودرو جزو ماموریت‌های نیروی مسلح تا این لحظه نیست اما ارائه تکنولوژی هایی که وجود دارد با هماهنگی مدیران مسئول در وزارت صمت می‌تواند کمک کار خوبی برای دوستان در حوزه تولید خودرو باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این پرسش که انتقاداتی در خصوص تخصیص 700 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم برای کشت برنج  صورت گرفته؛ آیا با توجه به کم آبی این به صلاح کشور است یا نه؟ بیان کرد: امروز قرارگاه خاتم اطلاعیه تکمیلی صادر کرده  و در آن  صحبت وزیر تشریح و توضیح داده شده، آنچه با قرارگاه خاتم سپاه مورد تفاهم قرار گرفته زیرساخت‌های کشاورزی کشور است و صرفا هم موضوع برنج مطرح نبوده و شاید چون این مصاحبه در استان گیلان انجام شده چنین برداشتی صورت گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش زهکشی، قنات‌ها و مواردی که به زیرساخت کشاوری کمک می‌کند، موارد مورد تفاهم در راستای خشکسالی چند سال اخیر بوده، در قرارگاه خاتم استفاده به بهترین وجه ممکن از منابع آبی مدنظر است که سدسازی و کانال کشی‌ها از جمله آن‌ها است، در پروژه انتقال آب غرب کشور برای استفاده بهینه از آب هزاران کیلومتر کانال کشی و سدسازی صورت گرفته است و برداشت درباره برنج‌کاری به این علت بوده که خبر ناقص نقل شده است.

رژیم صهیونیستی نمی‌تواند افکار دنیای اسلام را از مسجدالاقصی منحرف کند

وی در واکنش به سفر یکی از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به امارات گفت: حدود هفتاد سال از تاسیس رژیم صهونیستی می‌گذرد و در این مدت شاهد توافق و رفت‌وآمد و گفت‌وگوی آن‌ها بوده‌ایم و سعی کرده‌اند اقداماتی مانند اشغال سرزمین‌های عربی، اذیت کردن مردم فلسطین، شهرک‌سازی جدید و روند عادی سازی با کشورهای عربی را دنبال کنند، همانطور که طی این مدت موفق نشدند افکار عمومی دنیای اسلام را از مسجدالاقصی منحرف کنند، اکنون نیز راه به جایی نمی‌برند.

شریف گفت: این اشتباه استراتژیک حاکمان حوزه خلیج فارس است که امنیت خود را به رژیم صهیونیستی که در حال حاضر خودش در نازلترین سطح امنیتی قرار دارد گره بزنند، امروز تصویر نوجوان کویتی گویای افکار عمومی دنیای اسلام و کشورهای عربی است و باید سطح بینش این نوجوان را به رخ حاکمان کشورهای عربی کشید تا از حقوق و منافع عرب‌ها و فلسطینی‌ها دفاع کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید خودرو توسط سپاه سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد