Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در حاشیه بازدید از محله یاسر و نخجیرکلایه لاهیجان بررسی وضعیت ساخت‌وسازها در این شهرستان اظهار کرد: این منطقه یک الگویی برای دستگاه‌هایی شد که به دنبال کار کردن هستند زیرا سال‌های سال بود که این وضعیت غیرقابل‌تحمل در منطقه نخجیرکلایه وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید چند وقت پیش خود از این مناطق و رفع بوی بد بیان کرد: ظرف مدت کوتاهی با تلاش‌های صورت گرفته مشکل این منطقه در حال حل شدن است و من حتماً نسبت به این مسائل دقت نظر داریم تا با پیگیری مسؤولان و نظارت مستمر امید خدمت به مردم بازگردد.

خلیلی با تأکید بر اینکه تمام مشکلات موجود تنها مربوط به اعتبارات نیست، افزود: علیرغم وجود اعتبارات، ضعف در مباحث مدیریتی است که کار پیش نمی‌رود و همه هزینه‌ها هدر می‌رود، پس می‌طلبد که جدیت در کار ده‌ها برابر از میزان اعتبارات باشد.

 

وی خطاب به مسئولین شهرستانی گفت که خودتان مشکلات را بررسی کنید و نگذارید برای ما گزارش ارسال شود، شکایت کنند و پرونده قضایی شود و بعد از پرونده قضایی، کیفری شده و تحت تعقیب قرار گیرد و قبل از شکایت شاکی خودتان این مسائل را حل کنید.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه آسفالت منطقه یاسر و نخجیرکلایه در شان مردم این منطقه نیست، افزود: من در حال آمدن دیدم که اصلاً زباله‌ها ساماندهی نشده وضعیت نامناسبی در منطقه وجود دارد و به دادستان لاهیجان گفته شد که جلسه‌ای گذاشته شود در مورد زباله‌های این منطقه یاسر که این مشکل برای همیشه رفع شود.

وی پس از بازدید از منطقه شیخ زاهد لاهیجان نیز گفت: نحوه واگذاری زمینی که در این منطقه واگذارشده کاملاً اشتباه است، حتماً بررسی می‌شود که چه کسی این قرارداد را بسته و چرا ضوابط رعایت نشده و چرا بخش حقوقی ورود نکرده و به ما دادخواست ارائه نشده و حتماً یک پرونده کیفری تشکیل داده شود.

رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه زمین میلیاردی در منطقه شیخ زاهد رایگان تصاحب کرده‌اند، افزود: این غیر از فساد نیست، تبانی‌هایی است که وجود داشته و هیچ تشریفاتی را طی نکرده و مالک سرمایه و ثروتی شده که در برابر قانون مقاومت هم می‌کند، پرونده کیفری‌اش را تشکیل خواهیم داد و به‌فوریت بررسی خواهیم کرد.

وی پس از مشاهده زمینی در منطقه شیخ زاهد لاهیجان که خارج از منطقه مسکونی تغییر کاربری و محصورشده بود بیان کرد: شهردار لاهیجان می‌گوید این منطقه خارج از محدوده است و از جهاد کشاورزی باید بخواهیم که چرا اقدام نکرده و آن‌ها باید رأساً اقدام کنند و تا فردا باید گزارش این وضعیت را بدهند.

خلیلی با اشاره به معدن سنگ دیزبن، لیالستان و برداشت غیرقانونی در این منطقه افزود: ما دیروز جلوی برداشت از این معدن را گرفتیم و تأمین مصالح لازم از محل دیگری صورت گیرد.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان پس از بازدید از جزیره استخر لاهیجان نیز پس از شنیدن حرف‌های شهرداری لاهیجان و کسانی که ادعای مالکیت جزیره را دارند پیگیری این پرونده را در دستور کار قرارداد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رئیس کل دادگستری استان گیلان رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  غلامحسین عماری  با حضور در رود خانه نازلو چایی در بخش نازلو از محل حادثه غرق شدن دو جوان اهل شهرستان ارومیه در رودخانه نازلو چایی بازدید و ضمن گفتگو با یکی از خانواده های جوانان مغروقین و اهالی منطقه ، به نیروهای امدادی مستقر در منطقه  دستور های لازم را داد.

  در این بازدید  معاون عمرانی فرماندار، بخشدار نازلو، رئیس حوزه قضایی نازلو، دبیر ستاد مدیریت بحران، رئیس اداره آب منطقه ای نازلو و انزل و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و فرمانده انتظامی بخش نازلو نیز حضور داشتند .

فرماندار ارومیه همچنین از سرشاخه های تقسیم و هدایت آب رودخانه نازلو چایی از طریق کانال های احداثی نیز بازدید کرد و در خصوص اتخاذ تدابیر ویژه برای پیدا کردن پیکر بی جان جوان با مسئولین آب منطقه ای بخش نازلو گفتگو کرد.

 

مسئولین آب منطقه ای بخش نازلواعلام کردند  امکان قطع کامل جریان آب وجود ندارد اما  با نوبت دهی آب تلاش می شود    با کاهش و انحراف جریان آب رودخانه نازلو چایی بصورت موقت ادامه تجسس برای پیدا کردن جسد یکی از جوانان برای امدادگران هلال احمر تسهیل و تسریع شود.

پیکر بی جان  یکی از  مغروقین رودخانه نازلو چای ارومیه در روز جمعه پیداشده  و تلاش برای پیدا کردن نفر دیگر در   جریان است.

دیگر خبرها

  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • حل مشکل پنجاه ساله «اسناد رفسنجان قشم»
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز