Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، نشست خبری کمیته ایثارگران ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور محمدعلی فقیه سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز(دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه) برگزار شد. 

نواختن زنگ انقلاب در ۱۱۰ مدرسه

فقیه با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های امسال منوط به شرایط کرونایی کشور است، بیان داشت: عمده برنامه های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهه فجر در ۲ بخش ملی و عمومی پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نواختن زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی حضرت امام به فرودگاه مهرآباد در ساعت ۹:۲۷ روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه در بیش از ۱۱۰ هزار مدرسه سراسر کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می شود. 

تعویض پرچم مزار شهدا در ۱۹ هزار گلزار

وی افزود: مراسم اهتراز پرچم جمهوری اسلامی، پرچم متبرک حرم امیرالمؤمنین و پرچم متبرک حرم امام حسین در بهشت زهرای تهران با حضور قاضی‌زاده رئیس بنیاد شهید و سایر مقامات کشوری و لشکری همراه با تعویض پرچم مزار شهدا در بیش از ۱۹ هزار گلزار مطهر شهدا در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه در ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می شود. 

عطرافشانی گلزار شهدا در ساعت ۱۴ روز ۱۴ بهمن 

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید با اشاره به جزئیات برنامه مهمانی لاله ها اظهار داشت: آغاز مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان با سالروز ولادت امام محمد باقر از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه در ۱۹ هزار گلزار شهدای سراسر کشور پیگیری خواهد شد. عطرافشانی و غبارروبی از مزار شهدا به صورت نمادین در بهشت زهرا در همین روز با حضور رئیس بنیاد و ۲۳۶ هزار مزار شهدا در سراسر کشور انجام می شود.

برنامه ویژه در روستای چندار به خاطر تقدیم ۱۶ شهید

وی ادامه داد: همچنین عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدای شهر قزوین به عنوان نماد شهری و گلباران گلزار شهدای روستای چندار استان البرز(تقدیم ۱۶ شهید) به عنوان نماد روستایی و تجلیل از شهدای ادیان توحیدی در آرامستان آشوریان در  اسلامشهر در این روز حسن ختام برنامه های مهمانی لاله ها خواهد بود. 

۳ هزار خانواده شهید تجلیل می‌شوند 

فقیه از تجدید عهد و بیعت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با امام راحل و شهیدان با حضور در مرقد مطهر حضرت امام در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه طرح ولایت (دوره آموزشی معرفتی) در روز ۲۰ بهمن ماه ویژه هزار نفر از دانشجویان  ایثارگر و شاهد به صورت مجازی با حضور آیت الله مهدی رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی انجام می شود. از دیگر برنامه های این دهه در قالب طرح سپاس از سه هزار خانواده شهید با اولویت خانواده شهدای انقلاب‌، جانبازان و آزادگان در سراسر کشور تجلیل خواهد شد.

اعزام ۳ هزار راوی و تکریم از خانواده شهدای سلامت  

وی گفت: عیادت از جامعه ایثارگری و جانبازان در آسایشگاه ها، تکریم و تجلیل از خانواده شهدای سلامت و کادر درمان، اعزام بیش از سه هزار راوی به حسینیه ها، مساجد، مدارس و دانشگاه ها، تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی «من سلیمانی‌ام» و رونمایی از کتاب هواییان حرم، رونمایی از کتاب صوتی فجرافرینان و شهدای دفاع مقدس‌ از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی رجبی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بنیاد شهید و امور ایثارگران وزیر آموزش و پرورش محمدعلی فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور مزار شهدا بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،بیش از دوهزار نفر از دختران و مادران اصفهانی در آرامگاه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با شهیدان به ویژه  سردار دل‌ها،  پیمانی دوباره بستند.

این کاروان دیشب همزمان با لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدا کرمان باردیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

پیمودن مسیر پیاده روی مصلی  امام علی( ع )کرمان تا بیت الزهرا حاج قاسم از دیگر برنامه های این کاروان بود.

این زائران از استان اصفهان و با ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد