Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@16:06:34 GMT

«حشد شعبی» یورش داعش به غرب «الانبار» را ناکام گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۱۰۸۳

«حشد شعبی» یورش داعش به غرب «الانبار» را ناکام گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، تروریست‌های تکفیری داعش امروز دوشنبه تلاش کردند به مناطقی در استان «الانبار» نفوذ کنند. تلاش تکفیریها با مداخله به موقع نیروهای حشد شعبی مواجه شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی عراق طی عملیاتی گسترده تلاش تروریست‌های تکفیری برای ورود به مناطقی از الانبار را ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکفیریها نیز در این میان، راهی جز فرار در مقابل خود نیافتند.

این درحالی است که هفته گذشته «طالب الموسوی» از فرماندهان حشد شعبی در استان دیالی در سخنانی از آغاز یک عملیات راهبردی و گسترده توسط این گروه مقاومتی در نقاطی از استان مذکور خبر داده بود.

الموسوی اعلام کرد که هدف اصلی و اساسی از عملیات مذکور پاکسازی استان دیالی از لوث بقایای تکفیریهای داعش است. به گفته این فرمانده حشد شعبی، عملیات نیروهای این گروه مقاومتی عمدتاً در منطقه «حاوی العظیم» دیالی متمرکز است. وی گفته است که همزمان عملیات پاکسازی بخش‌هایی از استان‌های کرکوک و صلاح الدین نیز انجام می‌شود.

کد خبر 5413584 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق حشد شعبی الانبار ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین عراق رژیم صهیونیستی سوریه جنگ 2015 یمن ناتو امارات متحده عربی مسکو ایران انگلیس اسحاق هرتزوگ ایالات متحده حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان وزیر کشور در پیامی با قدردانی از تلاش پنج روزه نیروهای هلال احمر و تیم‌های امدادی و نیروهای محلی برای یافتن یسنا، پیدا شدن این دختر بچه کلاله‌ای را به خانواده او و ملت ایران تبریک گفت.

احمد وحیدی در پیام خود ابراز امیدواری کرد: همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

وزیر کشور یسنا را دختر ایران زمین لقب داد و گفت : تمام ایران از پیدا شدن او خشنود و شاد شده است.

یسنای چهارساله اهل روستای یلی بدراق کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله مفقود شده بود و پس از پنج روز جستجو عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت توسط کایت سوار دواطلب پیدا شد.

 

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه