Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ شهردار شوش گفت: عدم پرداخت حقوق به کارگران آن‌هم به مدت ۴ ماه دروغ محض است و این موضوع با مدرک قابل اثبات است. - اخبار استانها -

سید عبدالحسین حسینی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم ازاهواز با اشاره به جزئیات تجمع کارگران شهرداری شوش در مقابل استانداری اظهار داشت: در برخی از خبرگزاری‌ها عنوان شده است که کارگران 4 ماه حقوق دریافت نکرده‌اند، این موضوع کذب است؛ کارگران فضای سبز و خدمات شهری تنها 1 ماه و کارکنان اداری 2 ماه از شهرداری طلب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شوش با بیان اینکه فضای حاکم در حال حاضر بازی سیاسی بیش نیست، عنوان داشت: افرادی به دنبال این بازی‌ها می‌خواهند به اهداف خود برسند، عدم پرداخت حقوق به کارگران آن‌هم به مدت 4 ماه دروغ محض است، این موضوع با مدرک قابل اثبات است.

حسینی در رابطه با میزان پرداختی به کارگران افزود: روز گذشته کارگران خدمات شهری و فضای سبز مطالبات آذرماه و کارکنان شهرداری مطالبات آبان ماه خود را دریافت کرده‌اند؛ برهمین اساس کارکنان نیروهای سنگ شکن و ... حدود 2 ماه و پرسنل کارگری 1 ماه طلب دارند.

شهردار اهواز: برای دفع آب‌های سطحی کوچکترین مبلغی به شهرداری کمک نشده استشهردار اهواز : نیازی به شهرفروشی نداریم؛ مطالبات را پیگیری خواهیم کردروایت شهردار اهواز از پیگیری "حاج قاسم" برای افتتاح یادمان شهید هاشمی /شهید سلیمانی قول داد در مراسم افتتاح حضور داشته باشدواقعیت ماجرای خبر رد مصوبه انتخاب شهردار اهواز چه بود؟ / دلسوزان شهر قانون را فصل الخطاب می‌دانند

وی در خصوص علت اصلی بروز این مشکل ادامه داد: زمانی که میزان درآمد شهرداری 1 میلیارد تومان است اما حقوق پرداختی به 4 میلیارد تومان می‌رسد، این وضعیت ایجاد می‌شود.

شهردار شوش با اشاره به منابع درآمدی شهرداری گفت: بخشی از این درآمد مربوط به پرداخت‌های مردم و بخش دیگر ارزش افزوده است.

حسینی در پایان با بیان اینکه شهرداری شوش 400 نفر نیرو دارد، تصریح کرد: از این تعداد نیرو، حدود 20 نفر دست به تجمع زده‌اند که این افراد در بحث کار نیروهای فعالی نیستند و به دنبال حاشیه هستند، کمبود منابع مالی موجب شده تا شهرداری شوش در پرداخت حقوق با مشکلات بسیار زیادی مواجه شود.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار اهواز شهرداری شوش شهردار شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد