Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:54:15 GMT

رونمایی از کتابچه های گردشگری سلامت ایران به 7 زبان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۱۲۴۳

رونمایی از کتابچه های گردشگری سلامت ایران به 7 زبان

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتابچه های تبلیغاتی گردشگری سلامت با حضور لیلا اژدری، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حیدری، مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

لیلا اژدری، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مراسم  تاکید کرد: با توجه پتانسیل های بسیار عالی و ممتازی که سیستم بهداشت و پزشکی و سلامت ایران سراع داریم و در برخی رشته ها از جمله در نانو تکنولوژی پیشتاز و در رتبه های بالای جهانی هستیم، گردشگری سلامت یکی از گردشگری های موضوعی مهم برای بازار گردشگری ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار جاذبه های گردشگری متعدد کشورمان، در گردشگری سلامت نیز ظرفیت های زیادی وجود دارد و از این نظر، از سایر کشورهای منطقه در سطح بالاتری هستیم.

اژدری با اشاره به رونمایی از کتابچه های تبلیغاتی گردشگری سلامت گفت: بخش عمده ای از گردشگری سلامت ایران در کتابچه هایی که رونمایی شد معرفی شده است.

وی ادامه داد: در این کتابچه ها توانمندی های خاص گردشگری سلامت، جاذبه های گردشگری سلامت و پیشرفت های پزشکی و درمانی ایران توضیح داده شده است.

اژدری با بیان اینکه بخشی از این کتاب ها در خصوص helth touirism است گفت: این بخش به ظرفیت های طبیعی ایران که چشمه های آبهای گرم، سرآمد آنها هستند اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه این چشمه های آبگرم زمانی موثر هستند که ۲۱ روز استفاده شوند، گفت: تورهای گردشگری سلامت زمانی معنا پیدا می کند که استانداردها رعایت شده باشد.

اژدری در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدام، آغاز همکاری پایدار بین وزارت میراث فرهنگی، وزارت بهداشت  و بخش خصوصی باشد.

این کتاب ها در ۷ زبان عربی، چینی، ترکی آذری و استانبولی، ارمنی، روسی و انگلیسی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی تهیه و چاپ شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری سلامت کتاب گردشگری سلامت کتابچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، نوبخت اژدری ظهر سه‌شنبه در جلسه منتخبین جدید هیات مدیره تعاونی زنبورداری اظهار کرد: ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل سال گذشته از زنبورستان‌های استان برداشت شده و اردبیل توانسته رتبه چهارم کشوری را در تولید عسل به خود اختصاص دهد.

وی افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده در استان اردبیل بیش از ۵۰۲ هزار و ۹۶۹ کلنی زنبور عسل مدرن با میانگین تولید ۱۴.۷ کیلوگرم عسل و میانگین تولید در کلنی‌های سنتی ۶.۷ کیلوگرم عسل است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: تعداد کل زنبورستان‌های این استان براساس اطلاعات آماری انجام شده ۳ هزار و ۷۱۴ زنبورستان بوده و افراد شاغل در این زنبورستان‌ها ۶ هزار ۲۴۳ نفر براساس تعداد کلنی است.

اژدری با بیان اینکه استان اردبیل قطب کشاورزی است، ادامه داد: ۳۵ درصد اشتغال مربوط به بخش تولید عسل بوده که این امر بیانگر این است که یک سوم اشتغال وابسته به بخش کشاورزی است ولی متاسفانه فرهنگ تعاون در این استان زرخیز جای خود را باز نکرده است.

کد خبر 6093127

دیگر خبرها

  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد