Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکنسین اورژانس ۱۱۵ نورآباد ممسنی در گفتگو با خبرنگار فارس در رابطه با تصادف دو کودک تبعه افغان گفت: ساعت ۲۱:۱۹ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ یک مورد ماموریت به پایگاه اورژانس ۲ شهری نوراباد مبنی بر تصادف دوچرخه با خودروی سواری اعلام شد.

سجاد احمدی افزود: من و همکارم کیوان خلیلی بعنوان تکنسین های اورژانس در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدیم و با دختری ۶ ساله و پسر ۱۱ ساله مواجه شدیم که وضعیت عمومی خوبی نداشتند و به گفته شاهدان عینی خودروی مذکور پس از تصادف متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دختر بچه را معاینه کردیم که از ناحیه سر دچار تروما،ضربه و شکستی جمجمه سر، آهیانه و ناحیه پس سری شده بود و کودک دختر همان لحظه در صحنه تصادف فوت کرد و هیچ گونه علائم حیاتی نداشت.

وی در رابطه با وضعیت پسر بچه ۱۱ ساله بیان کرد: ضربه به ناحیه سر، پارگی عیق زیر فک سمت راست حدود ۱۲ سانتی متری و تروما های متعدد از جراحت های وی بود که مشخص بود راه تنفسی انسداد پیدا کرده و هوشیاری هم نداشتند.

احمدی خاطرنشان کرد: کودک پسر به آمبولانس منتقل و راه تنفسی وی باز شد و با اقدامات درمانی متعددی که انجام شد، با علائم حیاتی در ساعت ۲۱:۳۰ به بیمارستان ولیعصر ممسنی تحویل داده شد.

این تکنسین اورژانس گفت: پسر بچه به دلیل شدت جراحت زیاد و ضربه به سر، بعد از ۲۴ ساعت در بیمارستان نورآباد جان باخت.

فوت وزیر و خواهر کوچکش، موج اتحاد و همدلی بین دو کشور افغانستان و ایران را رقم زد و جمله "همدلی بهتر از همزبانی قوم و نژاد ها است" را معنا کرد و اتحاد به نوعی در میان گنجینه ها، گلواژه‌ای است که در راس برترین ها قرار دارد و بسیار جاذب و دلگشاست.

اهالی ممسنی می دانند که فرزند میوه شیرین باغ زندگی است و چشم بستن بر سرو قامت او کاری دشوار است و به رسم مهمان نوازی و خون گرمی که دارند، تشییع باشکوهی برای طفل های افغان در نوراباد برگزار کردند و اعتقادشان بر این بود، باید همدلی و غریب نوازی کنند تا خانواده مهاجر محمدی در ایران احساس تنهایی نکنند.

در تشییع این دو کودک افغان، اقامه نماز میت بر عهده امام جمعه ممسنی بود و افغانستانی ها و نورابادی ها در یک صف شانه به شانه با هم نماز میت را به جا آوردند و به گفته خودشان نورابادی ها در آن روز پیمان برادری را رقم زدند.

در این مراسم، مردم خون گرم نورآباد جهت ابراز همدردی با خانواده‌ وزیر و زلیخا شرکت و همراه خانواده دو عزیز فوت شده تدارکات مراسم را مهیا کردند.

به اعلام خانواده‌ی وزیر و زلیخا، فردی که با این دو تصادف کرد و متواری شده بود در صبح روز تشییع، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌ی وزیر خود را به پلیس معرفی کرده است.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران تصادف حادثه تکنسین اورژانس سجاد احمدی ممسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید

وزیر دارایی رژیم اسرائیل از موساد خواست که تمام سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را ترور کند و ارتش اسرائیل نیز غزه را به طور کامل ویران کند.

به گزارش مشرق، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل این خواسته را شامگاه (پنجشنبه) با انتشار چند پیام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) مطرح کرد.

وزیر دارایی اسرائیل نوشت: «زمان آن رسیده که موساد آنچه را آموزش دیده -حذف سران حماس در سراسر جهان و نه مذاکره غیرمسئولانه که به امنیت اسرائیل ضربه می‌زند- انجام دهد.»

منابع اسرائیلی می‌گویند اسموتریچ این اظهارات را بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره طرح تل‌آویو برای تبادل اسرا با حماس بیان کرده است.

وزیر دارایی اسرائیل در ادامه هرگونه مذاکره با حماس را در کرد و گفت: «از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم.»

بزالل اسموتریچ در عین حال خواست حمله به رفح (جنوب نوار غزه) «با تمام سرعت و با قدرت هر چه تمام انجام شود و این روند در سراسر نوار [غزه] ادامه یابد تا این منطقه به طور کامل ویران شود.»

او در این باره گفت: «این برای امنیت اسرائیل ضروری است و همچنین این تنها شانس بازگردانی ربوده‌شدگان است. وقت تلف کردن و سرگشتی دیگر بس است.»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل + فیلم
  • فیلم/ وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان