Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان –  طبق گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید سجادی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این صعود واقعا ارزشمند است. مجددا تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله مبارک ملت بزرگ ایران و فدراسیون فوتبال باشد. برای تک تک ورزشکاران، اعضای تیم ملی و کادر فنی هم آرزوی سلامتی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان در ادامه خاطر نشان کرد: ما به خاطر ویروس اومیکرون فردا از نعمت حضور هواداران محروم هستیم. ما تلاش و خواهش هم کردیم که اگر راهی دارد تجدید نظر شود، ولی موافقت نشد. البته این به خاطر رفاه حال همه عزیزان و رعایت استانداردهاست.

وی در واکنش به سوال خبرنگاران در مورد تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ما پیگیر هستیم و تا الان هم انصافا از مجلس شورای اسلامی همکاری و دغدغه‌مندی از سوی تک تک نمایندگان به ویژه کمیسیون فرهنگی دیدم و امیدوارم با همفکری بهترین تصمیم اتخاذ شود.

وزیر ورزش در پایان با اشاره به انتظاراتی که بابت صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد گفت: قطعا برنامه ما حمایت از تیم ملی است و برنامه‌های فدراسیون برای ما مهم است. برنامه‌ها قطعا فنی و مدیریتی است. آنهابرنامه مدونی دارند. وقتی با این کیفیت این مرحله را پشت سر گذاشته قطعا برنامه داشته. از این ببعد هم قطعا راه دشوارتر است. رقبای ما هم تیم‌های دست و پا بسته‌ای نیستند. باید متفاوت به ادوار گذشته ظاهر شویم. انتظار هواداران فوتبال این است که بعد از این صعود ارزشمند که کار بزرگی را صورت دادند و حمایت بیشتری صورت گیرد و سعی خواهیم کرد بیشتر در خدمت این عزیزان و جوانان غیور ما باشیم. با این صعود کل کشور خوشحال شد و باید کمک کنیم. از موج علاقمندی را که در رسانه‌ها می‌بینم بابت سوالاتی که در خصوص باشگاه‌ها و آینده تیم ملی و … دارید روحیه پاسخگویی ما را هم بالا می‌برد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط موفقیت را بیشتر فراهم سازیم. بیشتر بخوانید: توضیحات مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره پاسخ به FIFA و AFC راجع به اساسنامه

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزیر ورزش تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم

تیم فوتبال ایپسویچ تاون در هفته چهل و ششم چمپیونشیپ  میزبان هادرزفیلد بود و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و پس از ۲۲ سال صعود خود را به لیگ برتر انگلیس مسجل کرد.

پس از سوت پایان بازی توسط داور هواداران ایپسویچ تاون که سال‌ها منتظر این روز بودند از شدت هیجان و خوشحالی وارد زمین بازی شدند و به جشن و شادی پرداختند تا یک روز ماندگار در تاریخ این تیم ثبت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیش از این لسترسیتی موفق شده بود صعودش به لیگ برتر را قطعی کند.

لسترسیتی و ایپسویچ تاون به ترتیب با ۹۷ و ۹۶ در رده‌های اول و دوم چمپیونشیپ قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود