Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ‌ «علی قلی‌زاده» عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات افزود: بدون شک فردا یک دیدار سخت در انتظار تیم ایران خواهد بود. صعود ما به جام جهانی قطعی شده اما می خواهیم در همه بازی ها با تمام توان به میدان برویم تا توان خود را نشان دهیم.

وی ادامه داد:‌ بازی با امارات یک بازی سخت و فیزیکی خواهد بود و همه این را می دانیم، امیدواریم سه امتیاز این بازی را هم بگیریم تا دل مردم را باز شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با تمام قوا به میدان می‌رویم. همه بازیکنان کیفیت لازم را دارند و باید دید در نهایت چه بازیکنانی در لیست بازی فردا حضور دارند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: مهم نیست چه کسی در زمین است، ‌ مهم برد ایران و بازی خوب تیم ملی است. هر بازیکنی که در ترکیب قرار بگیرد با همه وجود بازی خواهد کرد. می خواهیم بازی های پیش رو را هم با برد سپری کنیم تا اقتدار فوتبال ایران را نشان بدهیم.

بازی تیم های ملی فوتبال ایران و امارات فردا و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برابر عراق صعود خود را به جام جهانی قطر قطعی کرده و دیدارهای این تیم برابر امارات (۱۲ بهمن) در ورزشگاه آزادی تهران، دیدار با کره جنوبی در ۴ فروردین ماه در سئول و جدال ایران با لبنان در ۹ فروردین در تهران به عنوان دیدار تشریفاتی به حساب می آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی ایران جام جهانی 2022 قطر فوتبال ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024