Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - علی قلی زاده، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با امارات در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: مقابل امارات بازی سختی داریم و با وجود این که صعود ما به جام جهانی قطعی شده،   با تمام قوا به مصاف حریف می‌رویم تا ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم. تمام بازیکنان تیم ملی باکیفیت هستند و هر کسی فردا بازی کند، بهترین عملکردش را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه با پیروزی برابر عراق موفق شد با ۱۹ امتیاز صدرنشینی خود را در گروه A مقدماتی جام جهانی تثبیت کند و به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود.  

تیم ملی در ادامه رقابت‌های خود در مرحله مقدماتی جام جهانی، ساعت ۱۸:۰۰ فردا به مصاف امارات می‌رود. این دیدار برای تیم ملی ایران جنبه تشریفاتی دارد، اما امارات که امیدوار به ایستادن در رده سوم گروه و راهیابی به پلی آف است، باید از دیدار‌های پیش روی خود امتیازات لازم را کسب کند.

بیشتر بخوانید

اسکوچیچ: می‌خواهیم با صدرنشینی راهی جام جهانی شویم

دیدار رفت ۲ تیم در امارات با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.

مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.

یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

کد خبر 6089006

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم