Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: دشمنان امروز روی فرقه‌گرایی و مذهب‌گرایی به عنوان عوامل اختلاف بین مسلمانان سرمایه‌گذاری کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازایرانشهر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ایرانشهر، ماموستا عبدالسلام کریمی در حاشیه نشست هم‌اندیشی علما و معتمدان ایرانشهر اظهار داشت: دشمنان امروز روی فرقه‌گرایی و مذهب‌گرایی به عنوان عوامل اختلاف بین مسلمانان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: ایرانشهر که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مرکز فرهنگی بلوچستان معرفی شده باید به پایتخت تقریب مذاهب به ثبت برسد.

وی بیان کرد: حضور برادروار اقوام و مذاهب در ایرانشهر این شهرستان را به عنوان نمونه عملی وحدت در کشور مطرح کرده است.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر قبل از انقلاب گفت: معظم له این شهرستان را مرکز فرهنگی بلوچستان معرفی کرده‌اند که این نشانگر جایگاه این منطقه از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و آموزشی است.

وی افزود: ثبت ایرانشهر به عنوان پایتخت تقریب مذاهب برگ زرین دیگری در تاریخ این شهرستان رقم خواهد زد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز با بیان این‌که ایرانشهر به عنوان نماد وحدت مطرح است، گفت: ولایت پذیری، بصیرت، اتحاد و انسجام مردم این شهرستان نشانگر وفاداریشان به نظام است.

رحمدل بامری افزود: مردم ایرانشهر حدود یکسال در دوران رژیم پهلوی که در جامعه خفقان سیاسی و آزادی حاکم بود میزبان رهبر معظم انقلاب بودند و امروزه به عنوان مردمان شهر میزبانان ولایت مطرح هستند و به عنوان افتخار می‌کنند.

ویروس منحوس مدارس استان سیستان و بلوچستان را غیرحضوری کردوزش باد شدید و گرد و خاک سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد10 هزار ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

وی بیان کرد: دشمن با تمام توان از طریق جنگ نرم و تحریم به ایران اسلامی حمله کرده که با اتحاد، بینش، بصیرت، یک‌صدایی و ولایت‌پذیری مردم کشورمان تمام توطئه‌های آنان خنثی شده است.

انتهای پیام/392/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان