Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:15:08 GMT

دستگیری عامل اصلی و 50 عضو یک شرکت هرمی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۲۱۳۴

دستگیری عامل اصلی و 50 عضو یک شرکت هرمی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند زنی به صورت غیرمجاز اقدام به راه‌اندازی شرکت بازاریابی شبکه‌ای در شهر اصفهان کرده که در بررسی‌ها و استعلام‌های انجام شده متوجه شدند این شرکت فاقد هرگونه مجوز قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه تحقیقات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد، فعالیت این شرکت نیز به صورت هرمی بوده و با فراهم کردن اختلاط بین زنان و مردان در محل شرکت نسبت به عضوگیری آنان برای انجام فعالیت هرمی اقدام می‌کند.

میرحیدری بیان کرد: موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و مأموران پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی از محل شرکت مذکور بازدید کرده و ۵۰ نفر از اعضای این شرکت که بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت شئونات اسلامی در محل حاضر بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از پلمب این شرکت با حکم مقام قضایی خبر داد و گفت: در همین رابطه عامل اصلی راه‌اندازی شرکت هرمی مذکور نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه هرگونه فعالیت هرمی جرم بوده و برابر قانون با افرادی که در این زمینه فعالیت دارند برخورد می‌شود، عنوان کرد: عده‌ای در قالب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای اقدام به فعالیت‌های هرمی کرده و با فریب دادن افراد و به بهانه دریافت سودهای کلان و پولدار شدن در کمترین مدت سرمایه‌های اعضا را از آن‌ها گرفته و زندگی‌شان را تباه می‌کنند.

میرحیدری با بیان اینکه به شهروندان توصیه می‌کنیم هرگز فریب تبلیغات گمراه کننده این گونه شرکت‌ها را نخورند، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که در فعالیت‌های هرمی تنها سرشاخه‌ها و افراد اصلی شرکت سود می‌برند و زیرمجموعه‌ها سرمایه‌های خود را در مدت کمی از دست داده و ضرر و زیان‌های مالی زیادی را متحمل می‌شوند و دیگر سرمایه‌هایشان را نمی‌توانند به دست بیاورند و با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان شرکت هرمی در اصفهان شرکت های بازاریابی شبکه ای دستگیری 50 عضو یک شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • آب شرب اصفهان سالم است
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند