Web Analytics Made Easy - Statcounter

«الهام اکبری» عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله مقدماتی رویداد چالش مهارتی وودبال قهرمانی با حضور ۸۴ شرکت کننده از ۶ استان و در ۲ رده سنی کمتر از ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در بخش دختران و پسران برگزار شد. 

وی افزود: در مسابقات انفرادی رده سنی زیر ۱۸ سال آقایان مهبد جوکار از کرمانشاه مقام اول را کسب کرد، علی خراسانی از سمنان دوم شد و سبحان خودکار از تهران نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکبری ادامه داد: در مسابقات زیر ۱۸ سال بانوان نیز نازنین صفری و مهدیس نادری هر دو از کرمانشاه به ترتیب اول و دوم شدند و بهار حمزه ای از کرمان مقام سوم را کسب کرد.

رئیس هیات گلف کرمانشاه  ادامه داد: در مسابقات انفرادی بالای ۱۸ سال آقایان نیز حسین یاسمی، محمدرضا فغانی و مهدی داس همگی از سمنان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را بدست آوردند.

وی همچنین با اشاره به قهرمانی رضوان خانی از تهران در رده سنی بالای ۱۸ سال بانوان و نابب قهرمانی فائزه استوار از کرمانشاه، افزود: مقام سوم مشترک نیز به زینب حیدری و مژگان سالاری دیگر ورزشکاران کرمانشاهی رسید.

اکبری به رده بندی تیم های حاضر در مسابقات نیز اشاره و اظهار کرد: در بخش تیمی زیر ۱۸ سال اقایان تهران با ۴۴ امتیاز اول شد، سمنان با ۳۱ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و کرمان هم با ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

رئیس هیات گلف کرمانشاه ادامه داد: در بخش بانوان هم تیم کرمانشاه با ۴۶ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تهران با ۳۶ امتیاز و کرمان با ۲۹ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی همچنین با اشاره به قهرمانی سمنان در بخش تیمی بالای ۱۸ سال آقایان با کسب ۳۶ امتیاز، گفت: گیلان با ۱۴ و کرمان با ۱۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

اکبری در پایان به رده بندی تیمی بخش بانوان در مسابقات بالای ۱۸ سال اشاره کرد و گفت: کرمانشاه با ۲۷ امتیاز مقام اول. ا به خود اختصاص داد، کرمان با ۱۴ امتیاز دوم شد و گیلان هم با ۲ امتیاز سوم شد.

برچسب‌ها تیم ملی ایران مینی گلف کرمانشاه فدراسیون گلف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران مینی گلف کرمانشاه تیم ملی ایران مینی گلف کرمانشاه فدراسیون گلف بالای ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه