Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل اتاق اصناف با انتقاد از وضع موجود قیمت‌های لوازم خانگی، گفت: برخی واحد‌های تولیدی از انصاف در قیمت گذاری فاصله گرفته اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد باقر مجتبایی در گفتگوی ۱۸:۳۰ با اعلام افزایش ۱۰ درصدی قیمت لوازم خانگی طی دو یا ۴ ماه گفت: برخی از شرکت‌های لوازم خانگی پس از دریافت تذکر، به جای کاهش قیمت از سود حداقلی توزیع کننده محصولات کاسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با انتقاد از وضع موجود قیمت‌های لوازم خانگی گفت: برخی واحد‌های تولیدی از انصاف در قیمت گذاری فاصله گرفته اند.

دبیر کل اتاق اصناف افزود: اینکه یک واحد تولیدی توسعه می‌یابد تحسین برانگیز است، اما زمانی که زیان ده می‌شود، جای تعجب دارد که آسیب آن هم بیشتر متوجه مصرف کنندگان است.

در ادامه غزنوی سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی اعلام کرد: هر واحد تولیدی برای کسب مجوز قانونی افزایش قیمت می‌بایست مستندات خود را به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کرده و در سامانه ۱۲۴ ثبت کند.

او افزود: افزایش قیمت مواد اولیه، مهمترین دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی بوده است.

در ادامه اللهیاری مدیرکل نظارت سازمان حمایت از تولید و مصرف کنندگان با رد سخنان آقای غزنوی گفت: هیچ مجوزی به شرکت‌ها برای افزایش قیمت لوازم خانگی ارائه نشده است و فعلا فقط در حال بررسی مستندات یک شرکت برای افزایش قیمت‌هایش هستیم.  

او گفت: هر واحد تولیدی در صورت درخواست افزایش قیمت باید مستندات خود را به سازمان حمایت ارائه کند و پس از آن به ستاد تنظیم بازار ارجاع شود که در صورت موافقت این دو نهاد قیمت ها افزایش می یابند و واحدهای تولیدی برای قیمت گذاری رها نیستند. برچسب ها: قیمت‌های لوازم خانگی ، واحدهای تولیدی ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قیمت های لوازم خانگی واحدهای تولیدی سازمان حمایت از مصرف کنندگان لوازم خانگی مصرف کنندگان سازمان حمایت افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار