Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد روز دوشنبه در جمع فرماندهان و مسئولان این نیرو ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: فرماندهان و مسئولان باید خودشان بعنوان رسانه عمل کنند و با حضوری پر رنگ در مراسم های دهه فجر وحدت، همدلی و کارآمدی نیروهای مسلح بخصوص مجموعه پدافند هوایی را به گوش جهانیان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم افزایی و هماهنگی برای بسترسازی و مشارکت کارکنان در برنامه ها و مراسم های دهه فجر باید به نقطه اوج خود برسد، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضروری و لازم است و این پیشرفت ها بویژه در 4 دهه اخیر در تمامی زمینه ها باید کاملا فنی و هنری بازخوانی شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، تاکید کرد: بزرگترین جشن ملی کشور اهمیت و جایگاه ویژه ای در عرصه  بین المللی دارد و انتظار می رود مراسم های دهه فجر در تمامی مناطق و گروه های پدافندی در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی با بیان اینکه جهش علمی، تولید ملی و کارآفرینی، عدالت محوری، عزت، وحدت و یکپارچگی ملت . از مهمترین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پاسخ هرگونه تفرقه، توطئه و فتنه ای را با مشت گره کرده نشان داده اند.

 سرتیپ صباحی فرد معنویت، بصیرت و خدمت صادقانه را رمز صلابت و اقتدار نیروهای مسلح دانست و افزود: جوانان این سرزمین بویژه کارکنان تلاشگر، متخصص و ولایی نیروی پدافند هوایی با ایثار و خود باوری امروز در طراحی و ساخت انواع تسلیحات و سامانه‌های راداری و موشکی به چنان درجه‌ای از خوداتکایی و اعتماد به نفس رسیده اند که دشمن حتی فکر تجاوز به آب و خاک این سرزمین را به ذهن خود راه ندهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر سرتیپ صباحی فرد نیروی پدافند هوایی انقلاب اسلامی پدافند هوایی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان با حضور مسئولان استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه همدان با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، فرماندار و امام جمعه کبودرآهنگ، رئیس‌کل دادگستری استان، جمعی از مسئولان قضایی و امنیتی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مهدی کرمی به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه معارفه و از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی در این سمت تقدیر شد.

استاندار همدان در این مراسم، اظهار داشت: امروز کشور در اوج اقتدار، بالندگی و بازدارندگی کامل است و دشمن جرأت کوچک‌ترین تعدی به مرزها را ندارد و حماقتی را که رژیم منحوس صهیونیستی  در کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران در دمشق به خرج داد، با پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق روبه‌رو شد.

علیرضا قاسمی فرزاد بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی برای بقای عمر خود نیاز به جنگ و تجاوز دارد اما با عملیات وعده صادق، دشمن پیام را دریافت کرد که این افکار باطل و پریشان است آنها هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه را به خاک و خون می‌کشند در حالی که ایران‌ اسلامی حامی مردم بی‌گناه غزه است.

وی با بیان اینکه ایران‌ اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه و توان نظامی فرزندان ایران، مرزها را از حملات مصون داشته عنوان کرد: در خیابان‌ها و دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان در مخالفت با استکبار جهانی ندای آزادی‌خواهی مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه را فریاد می‌زنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کشور از وابستگی کامل نظامی به خود اتکایی رسیده است گفت: مجاهد سر افراز، پرتلاش و لایق امیر مرادبکی در طول مدت فرماندهی پایگاه شکاری شهید نوژه با اقتدار و جدیت امور را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد