Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال ایران با قبول شکست مقابل عربستان در دیدار رده بندی از کسب مدال برنز قهرمانی آسیا بازماند.

خبرگزاری میزان - تیم ملی هندبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در بازی رده‌بندی بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا با قضاوت کوبل داوری خالد حسین و فاضل عِمران از عراق به مصاف تیم عربستان رفت و با قبول شکست از میزبان در کسب مدال برنز این دوره از رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان دیدیه دینارت فرانسوی بازی را خوب شروع کردند طوری که در همان دقایق ابتدایی سه گل از ایران پیش افتادند. نخستین گل ایران را سجاد استکی در دقیقه ۴ وارد دروازه عربستان کرد. پس از این گل بازی پایاپای پیش رفت، اما در ادامه و در دقیقه ۱۵ عربستان ۴ گل و با نتیجه ۴-۱۰ از ایران پیش افتاد. دفاع مستحکم عربستان در نیمه نخست بار‌ها مانع از گلزنی ملی‌پوشان شد. یکبار دیگر در همین نیمه در دقیقه ۲۴ اختلاف امتیاز به ۴ گل و نتیجه ۹-۱۳ رسید. در نهایت این نیمه با نتیجه ۱۲-۱۵ به سود میزبان به پایان رسید.

ملی پوشان کشورمان در دقایق ابتدایی نیمه دوم با دفاع متراکم توانستند اختلاف گل را کاهش دهند، اما کماکان در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و همین امر باعث شد بسیاری از این ضربات روانه بیرون دروازه حریف شود طوری که باز اختلاف گل به ۴ رسید. این روند تا انتهای بازی ادامه یافت و در نهایت این بازی با نتیجه ۲۳-۲۶ به سود عربستان به پایان رسید.

لازمه به ذکر است دکتر حسن المصطفی رئیس فدراسیون جهانی هندبال با همراهی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان تماشاگر ویژه این دیدار بود.

تیم ملی کشورمان علی‌رغم شکست و ناکامی در کسب مقام سوم با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی و حضور در جمع ۴ تیم برتر رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت‌های جهانی سوئد/لهستان ۲۰۲۳ را کسب کرده است. پیش از این تیم ملی ایران یکبار در سال ۲۰۱۴ با کسب مقام سوم بازی‌های آسیایی به میزبانی بحرین جواز شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ به میزبانی قطر را کسب کرده بود.   گفتنی است قطر، بحرین، ایران، عربستان و کره جنوبی ۵ سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را کسب کرده‌اند.

در بازی فینال بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دو تیم قطر و بحرین به میدان می‌روند. بیشتر بخوانید: هندبال قهرمانی آسیا|حیدرپور: تمام تلاشمان در دیدار رده‌بندی کسب مدال است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون هندبال هندبال قهرمانی آسیا جام جهانی هندبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون هندبال هندبال قهرمانی آسیا جام جهانی هندبال رقابت های هندبال قهرمانی آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند