Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سالن نشست خانه جشنواره واقع در برج میلاد تهران برگزار شد. 

خبرگزاری میزان - نشست خبری فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سالن نشست خانه جشنواره واقع در برج میلاد تهران برگزار شد. 

محمدحسین مهدویان درباره حضور کاراکترهای قهرمان در فیلمهایش گفت: من همیشه می گویم که هر سوالی باید محصول یک ابهام باشد، در مورد این فیلم یا سایر آثار قهرمانانم بر مبنای شخصیت های واقعی نیستند، شاید کسی جایی کاراکتری شبیه قهرمان این فیلم پیدا کند اما این کاراکتر صرفا متناسب با قصه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

وی در همین راستا ادامه داد: من هم قطعا مثل همه از اجتماع برداشتهای خودم را دارم اما طبیعتا کاراکترها محصول فیلمنامه هستند. 

آناهیتا درگاهی درباره حضور در این فیلم اظهار کرد: طبیعتا فیلمنامه اولین دلیل انتخاب اثر بود. این فیلم تجربه اولم با مهدویان بود، خیلی خوشحالم که با وی همکاری کردم و تجربه بسیار شیرینی برای من بود، نقشم در این فیلم را دوست داشتم و مخصوصا در سکانس پارکینگ بی نهایت از بازی در کنار جواد عزتی لذت بردم. 

مهدویان جواد عزتی ستاره تکرارنشدنی است که هرکسی دوست دارد در فیلمش بازی کند، وی از هر پس هر نقشی بر می آید، وی بدون نگاه به نقش و سن آن را به بهترین فرم بازی می کند. من سعی می کنم همیشه بهترین ها را برای فیلمم انتخاب کنم.

وی درباره پرکار بودن خود در عرصه کارگردانی اضافه کرد: به من پیشنهادات زیادی در سال می شوم و من از بین آنها انتخابهای محدودی دارم، اگر توانش را داشتم با توجه به پیشنهادات باید خیلی بیشتر از اینها کار می کردم، اما به طور کلی وقتی پیشنهادات زیاد است من هم باید کار کنم، البته همواره تیم پژوهش جداگانه ای دارم و سعی می کنم که اثر با تحقیقات کامل اتفاق بیفتد. 

عزتی درباره چالش ایفای نقش در فیلم «مرد بازنده» اضافه کرد: هر نقشی به اندازه خودش چالش و سختی دارد و صرف اینکه کاراکتری سنش بالاتر باشد نقش را سخت نمی کند، ممکن است درونیات یک کاراکتر اجرا را برای بازیگر سخت تر کند. این نقش از این لحاظ برایم سخت بود، از نظر شخصیت پردازی مهدویان بعد از دو سال تفکر در مورد داستان و کاراکتر این اثر را به من پیشنهاد داد. 

وی در همین راستا ادامه داد: من از پیشنهاد بازی در فیلم مرد بازنده سوپرایز شدم، به نظر من استاندارد بازیگری در ایران درجه یک است و من از آن لذت می برم، من از همان ابتدا بازیگران زیادی را به مهدویان پیشنهاد دادم اما وی اصرار داشت که من این نقش را بازی کنم. مهدویان قبل از پیشنهاد این نقش نصف راه را رفته بود، به نظر من «مرد بازنده» یکی از بهترین کارهای مهدویان است. 

مهدویان درباره نزدیکی فیلم با سریال «زخم کاری» افزود: واقعیت من ترسی نداشتم که این فیلم با زخم کاری مقایسه شود و یا کسی بگوید که بازیگران یکی هستند، من فکر می کنم جواد عزتی و رعنا آزادی ور با زخم کاری بی نهایت متفاوت هستند.

رعنا آزادی ور درباره حضورش در فیلم «مرد بازنده» گفت: امیدوارم مخاطب این فیلم را دوست داشته باشد، این فیلم تجربه بسیار شیرینی بود، من همیشه از همکاری با گروه مهدویان لذت می برم. 

مجید نوروزی درباره بازی در فیلم «مرد بازنده» گفت: من مهدویان را از ایستاده در غبار شناختم و همیشه دوست داشتم با وی کار کنم، امیدوارم خروجی فیلم برای وی و تماشاگران اتفاقی مثبت باشد. 

مهدویان درباره تطبیق فیلم با اتفاقات جامعه افزود: این وظیفه مخاطب است که اثر در جامعه تعمیم داشته می شود یا خیر، ما صرفا قصه می گوییم، من اگر بگویم این فیلم با جامعه نزدیک است یا خیر صرفا یک ادعا است. این فیلم دیگر از من جدا شده و در اختیار مخاطب است، اینکه مخاطب اثر را باور کند یا خیر بر عهده وی است. 

بنان درباره مراحل ساخت اثر گفت: این فیلم با زحمت فراوان یک گروه زیر دو ماه ساخته شد، اگر این فیلم را در چنین زمانی ساختیم حاصل یک انسجام و تعهد گروهی است و خوشحالم که توانستیم اثر را به جشنواره فیلم فجر برسانیم. 

مهدویان ادامه داد: ما میخواستیم این فیلم را بعد از درخت گردو و سال نود و هشت بسازیم که به اوج کرونا خوردیم و این اتفاق شکل نگرفت، در این مدت بارها خواستیم این پروژه را بسازیم اما سرمایه گذاران به دلیل افول سینما علاقه ای به ساختن نداشتند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران جشنواره فیلم فجر نشست خبری مرد بازنده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران جشنواره فیلم فجر مرد بازنده جواد عزتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 به عنوان بازیکن آزاد به چلسی پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته است عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش بگذارد و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد.

این بازیکن که در سپتامبر سال جاری میلادی 40 ساله خواهد شد پس از پایان مهلت قراردادش با چلسی در انتهای این فصل از این باشگاه جدا می‌شود تا به فوتبال برزیل برگردد و چند روز قبل هم این موضوع را به صورت رسمی با انتشار ویدیویی اعلام کرد.

اما لاورنسون اظهارات جالبی را درباره توانایی‌های این ستاره برزیلی مطرح کرده است:« می‌توانم تصور کنم که تیاگو سیلوا در تابستان به باشگاه لیگ برتری دیگری برود اما تنها موضوعی که وجود دارد این است که باید در دفاع سه نفره بازی کند. تیم‌هایی با این سبک هستند و او نشان داده است که هنوز می‌تواند بازی کند.

فکر می‌کنم چند باشگاه لیگ برتری هنوز در حال بررسی شرایط او هستند، حتی با این وجود که فقط یک سال او را به خدمت بگیرند. می‌توانم او را در یونایتد تصور کنم چون خرید بسیار خوبی برای آنها خواهد بود و هنوز بازیکن درجه یکی است و یونایتد که در این فصل مدافع میانی خوبی نداشته است باید این موضوع را در نظر بگیرد.»

دیگر خبرها

  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه