Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در یازدهمین روز بهمن‌ماه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با امارات اظهار داشت: شاگردان من به جام جهانی راه یافته‌اند اما این باعث نمی شود بازی‌های آینده را دست کم بگیریم.

مقدماتی جام‌جهانی فوتبال؛ قضاوت داور عمانی در دیدار ایران و امارات

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را داور عمانی قضاوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صالحی: رای بازیکن گل گهر فردا صادر می‌شود

رییس کمیته استیناف فدراسیون از زمان صدور رای بازیکن گل گهر سیرجان خبر داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی: برده فدراسیون نیستیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تیم ما نایب قهرمان مسابقات بین قاره ای شده اما آقایان در فدراسیون فوتبال حاضر نیستند پاداش ما را بدهند. این را بدانید ما برده فدراسیون نیستیم و نمی‌دانم به چه دلیل حق ما را نمی‌دهند؟ ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پایان کار تیم ملی هندبال با عنوان چهارمی قهرمانی آسیا

تیم ملی هندبال کشورمان با شکست برابر عربستان در دیدار رده‌بندی به عنوان چهارمی بیستمین دوره قهرمانی آسیا رسید. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

قلی زاده: بازی با امارات فیزیکی و سخت خواهد بود/ صعود کرده‌ایم اما با تمام توان به میدان می رویم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ بازی فردا برابر امارات یک دیدار سخت خواهد بود و ما منتظر یک جدال فیزیکی و نفس گیر هستیم چرا که آنها باید در این دیدار امتیاز لازم را به دست بیاورند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اسکوچیچ: در دیدارهای آتی با تمام قدرت به میدان می‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاگردان من به جام جهانی راه یافته‌اند اما این باعث نمی شود بازی‌های آینده را دست کم بگیریم،ما با تمام قدرت در بازی‌هایی که پیش رو داریم به میدان می‌رویم و به دنبال رسیدن به اهداف خود هستیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سجادی: حمایت ما از تیم ملی ۲برابر خواهد شد/ از نعمت حضور تماشاگران مقابل امارات بی‌بهره هستیم

وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت از تیم ملی پس از صعود به جام جهانی گفت: بعد از چنین صعود فوق‌العاده‌ای حمایت ما از تیم ملی ۲ برابر خواهد شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی کمیته استیناف تیم ملی فوتبال ساحلی تیم ملی هندبال تیم ملی فوتبال ساحلی تیم ملی هندبال جام جهانی جام جهانی فوتبال کمیته استیناف ادامه خبر را اینجا بخوانید ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک