Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیکزاد ظهر دوشنبه در همایش نیمکت‌های سوخته شهرستان میانه گفت: جهاد تبیین برای نسل جوان، اولویت امروز جامعه است چراکه دشمنان و پیاده‌نظام رسانه‌ای و فرهنگی آنها درصدد تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به اینکه بیگانگان می‌خواهند این‌طور القا کنند که جنگ هشت ساله ایران و عراق، صرفاً بر سر اختلاف مرزی بود، ادامه داد: دفاع مقدس، جنگ بر سر شرف و آزادگی و مقابله با ظلم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحریف حقایق تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله علیه کشورمان از برنامه‌های دشمنان است و تنزل دفاع مقدس از جایگاه دفاع از شرف؛ هویت؛ آزادگی و خاک کشور به اختلاف مرز و مالکیت اروند از جمله این تحریف‌ها است.

نیکزاد با بیان اینکه رکن تداوم انقلاب وجود رهبری واجد شرایط، مردم و تفکر و تربیت توحیدی است، گفت: بیش از ۲۴۰ هزار شهید، ۵۷۰ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده تقدیم این انقلاب شده که سندی مدون و معتبر در راه حفظ ارزش‌ها و باورهای نظام و انقلاب و دفاع از خاک کشورمان است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید برطرف شود، گفت: رفع مشکلات معیشتی و مشکل بیکاری جوانان امروز به یک اولویت اصلی تبدیل شده است.

نیکزاد سپس با اشاره به مذاکرات وین نیز گفت: آمریکا در ماجرای برجام برای ما چک بی‌محل کشیده و امروز مجموعه دولت و مجلس در تلاش هستند تا با فراهم کردن بسترهای رشد و توسعه، اقتصاد کشور را از گره دشمنان خارج کنند./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: نیکزاد مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟

برخی رسانه‌ها مدعی توهین به بنیانگذار رهبر انقلاب اسلامی در کتاب درسی سیستم آموزشی در هندوستان شدند.

به گزارش فارس، طی روز‌های گذشته برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

tags # هند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود