Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- جاویدان گفت : رتبه کرمانشاه در مجموع جرائم ۲۴ کشور است، در حوزه جرائم خشن و مقابله با اراذل و اوباش جز استان‌های برتر و در کشف مواد مخدر با رشد ۵۶ درصدی نسبت به پارسال در زمره استان‌های موفق بوده ایم.

به گفته رئیس پلیس کرمانشاه خدمات و دستاورد‌های بی شمار انقلاب شکوهمند اسلامی باید به خوبی در جامعه تبیین شود و نسل جوان از برکاتی که در این انقلاب ایجاد شده آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد در راستای انقلاب اسلامی امروز بر همه ما واجب و ضروری است و قطعا اگر به وظیفه خود در این راستا عمل کنیم بدون شک زمینه اقتدار بیشتر نظام فراهم می‌شود.

همه باید برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت این ایام تلاش کنیم، چرا که انقلاب اسلامی به ما آبرو و عزتی دوباره بخشید و استقلال از دست رفته کشور را احیا کرد.

سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت‌های پلیسی راه اندازی می شود

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ راه اندازی می شود و نحوه برقراری ارتباط با پلیس برای افرادی که قادر به ارتباط کلامی نیستند است.

محمدرضا آمویی گفت: سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در مهرماه سال ۱۳۷۹ و در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با توجه به فراوانی، تنوع و گسترش ماموریت‌های پلیسی راه اندازی و آغاز به کار کرد.

با گذشت بیش از ۲۱ سال از راه اندازی مرکز ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی، به طور میانگین روزانه بیش از ۱۰۰ هزار تماس در سراسر کشور و حدود چهار هزار تماس در استان کرمانشاه با این سامانه برقرار می‌شود که در استان حدود ۶۰ درصد تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

برقراری این تعداد تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، بیانگر اعتماد و باور مردم به مجموعه پلیس است و در همین راستا همکاران ما همواره تلاش کرده اند تا پاسخگوی این اعتماد و نیاز مردم باشند.

پلیس در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم و توسعه و هوشمندسازی برنامه‌های خود، به تازگی اقدام به راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ کرده است.

با استناد به گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، قریب به ۲ درصد از جامعه را افراد ناشنوا یا با افت شنوایی تشکیل می‌دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی نیستند.

ضمن اینکه برخی از هم وطنان به دلیل شرایط خاص قادر به برقراری تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ نیستند که خوشبختانه با رونمایی از سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این امکان فراهم شده که این افراد با پلیس در ارتباط باشند.

هدف از راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ و ارتباط از طریق پیام کوتاه با مرکز فوریت‌های پلیسی خدمات رسانی پلیس به همه افراد جامعه از افراد سخت گویش، ناشنوا و عموم افرادی که به دلایل مختلفی قادر به برقراری ارتباط کلامی با پلیس نیستند است این اقدام در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند و پاسخگو با تاکید و اهتمام، سرعت و دقت انجام شده است.

دستگیری عوامل تیراندازی در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب گفت : ۳ عامل تیراندازی دستگیر و سلاح غیر مجاز در این شهرستان کشف شد.

هوشنگ مبارکی گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی سرنشینان یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در شهر اسلام آباد غرب بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

پس از حضورمیدانی مامورین و اقدامات اطلاعاتی لازم ماموران مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه خودروی ۴۰۵ جهت ایجاد رعب و وحشت و با توجه اختلاف قبلی با یکی از شهروندان اقدام به تیراندازی و از محل متواری شده اند.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای عاملان تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی هر ۳ نفر را دستگیر و یک قبضه کلت کمری و ۴ تیغه قمه کشف کردند.

عاملان تیراندازی در این شهر به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند.

دستگیری سارق قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران یک سارق قطعات خودرو دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد.

علیرضا دلیری گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۷ بعثت حین گشت زنی به یک نفر برخورد کردند که قصد شکستن شیشه یک دستگاه خودرو پژو و سرقت از آن را داشت که بلافاصله دستگیر شد.

متهم به ارتکاب ۷ فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه اعتراف کرد و سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای فوریت های پلیسی ۱۱۰ قطعات خودرو راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم