Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – میثم منیعی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره صعود تیم ملی ایران به جام جهانی همچنین وضعیت استقلال و بازی پیش رو مقابل هوادار صحبتهایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

صعود تیم ملی به جام جهانی را چطور دیدید؟

به اعتقاد من وزن تیم‌ما اینقدر بالاست که ما حتی اگر مربی هم نداشتیم صعود می‌کردیم. یکی تیم قدرتمند داریم که از هر نظر و در همه پست‌ها حداقل سه بازیکن هم‌تراز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما صعود ما سه هفته مانده به پایان مسابقات همه را متعجب کرد؟

اتفاقاً این که ما با این پتانسیل توانستیم از گروهمان صعود کنیم کار شاقی انجام نداده ایم. ما زمانی می‌توانیم بگوییم که کاری بزرگ انجام شده که در دور گروهی جام جهانی از مرحله اول به دوم صعود کنیم. اکثر بازیکنان تیم ملی ما لژیونر هستند و در اروپا فوتبال بازی می‌کنند. برای این بچه‌ها دیگر آسیا کوچک است و بازی در این شرایط برایشان هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. عیار واقعی تیم ما زمانی مشخص می‌شود که از مرحله اول صعود کنیم.

بازی با امارات را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

این بازی هم مثل بازی‌های قبلی نمی‌تواند مشکلی برای تیم ما ایجاد کند و مطمئنم در تهران پیروز می‌شویم.  

از شرایط استقلال خبر دارید؟

بله. بعد از آن سرماخوردگی خدا را شکر که این مشکل جمع و جور شد. با درایت کادر مدیریتی، فنی و پزشکی تیم و زحمات شبانه روزی که برای بچه‌ها از بیرون و داخل تیم کشیده شد تیم دوباره به شرایط قبلش برگشت. البته ما روی روال پیروزی بودیم و این موضوع کمی‌باعث افت تیم شد اما حالا که دوباره تمرینات شروع شده امیدواریم که استقلال دور برگشت را باز هم با قدرت آغاز کند.

از تیم هوادار چقدر شناخت دارید؟

 آنها تازه به لیگ برتر آمده اند و در نیم فصل اول هم نشان دادند که یک تیم جوان و با انگیزه را روانه میدان می‌کنند. از نقاط مثبت این تیم این است که ظرف سه سال اخیر بازیکنانش کنار هم بازی کرده اند و از این نظر شناخت کافی از یکدیگر دارند، به همین خاطر استخوان بندی این تیم حفظ شده و معمولاً برای حریفانش دردسر ایجاد می‌کند.

نتیجه این بازی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

استقلال امید اول قهرمانی است و قطعاً با این که با مشکلاتی مواجه بوده ولی از پس این مسابقه بر می‌آید. مطمئن هستم سه امتیاز شیرین اول دور برگشت سرآغاز دوباره موفقیتهای نیم فصل اول خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میثم منیعی تیم ملی استقلال استقلال تیم ملی میثم منیعی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارما به سری A برگشت

تیم قدیمی و پرافتخار کالچو پس از سه فصل غیبت در سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا به این رقابت‌ها برگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از سه فصل دوری از سری A، تیم فوتبال پارما جواز بازگشت به سطح اول کالچو را به دست آورد. این اتفاق چهارشنبه شب و در پی تساوی یک - یک پارما در خانه تیم رده هجدهمی باری رخ داد که سبب شد شاگردان فابیو پکیا در سی‌و‌ششمین هفته از رقابت‌های سری B حاشیه امنیت سه امتیازی خود را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کنند.

اتفاق مهمتر اما افزایش فاصله پارما با ونتزای رده سومی به 7 امتیاز در فاصله تنها دو هفته به پایان فصل جاری بود که ماندنش در دو رده نخست جدول برای صعود مستقیم به سری A را تضمین کرد.

پس از پارما تیم کومو با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و این تیم نیز با کسب یک پیروزی دیگر صعودش را قطعی خواهد کرد. تکلیف سومین تیم صعود کننده به سری A پس از دیدارهای پلی‌آف میان تیم‌های سوم تا هشتم جدول مشخص خواهد شد.

بازی تیم‌های پارما و باری یک حاشیه جالب هم داشت که گلزنی والریو دی چزاره مهاجم تیم باری برای به تساوی کشاندن بازی بود که او را با 40 سال سن به مسن‌ترین گلزن تاریخ سری B تبدیل کرد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • پارما به سری A برگشت
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس