Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:29:59 GMT

۳۲ پروژه همزمان با دهه فجر در قشم افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۳۲۴۴

۳۲ پروژه همزمان با دهه فجر در قشم افتتاح می‌شود

گروه استان‌ها – فرماندار شهرستان قشم از افتتاح ۳۲ پروژه دولت در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قشم ، محمد محمدحسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزش ریالی این 32 پروژه یک‌هزار و 219 میلیارد و 90 میلیون ریال است که در بخش‌های مختلف شهرستان قشم افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال قشم به حوزه‌های عمرانی، آموزش و پرورش، ورزش، سلامت، آب و انرژی مربوط می‌شود که چند مورد آن توسط خیران ساخته شده است.

به گفته فرماندار شهرستان قشم، مرمت ایستگاه پمپاژ، خط انتقال روستایی، اجرای شبکه داخلی، تامین آب دو روستای نقاشه و معتمدآباد از جمله طرح‌های مهم دهه فجر امسال در قشم است.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه متوسط هوایی و زمینی، پست‌های هوایی و زمینی و روشنایی معابر هم در این ایام و در چند نقطه از جزیره به بهره برداری  می‌رسد.

محمدحسینی گفت: افتتاح چند ساختمان دهیاری، دو مدرسه شش‌کلاسه، بهره‌برداری از 20 واحد مسکن مددجویان، افتتاح زمین چمن مصنوعی، مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت، کارگاه بلوک زنی، پارک سنگی رمچاه، افتتاح باشگاه بدنسازی و پارک‌های محله‌ای هم از دیگر طرح‌های آماده افتتاح شهرستان قشم هستند.

سپاه استان گیلان دهه فجر 660 مسابقه ورزشی برگزار می‌‌کند750 برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در اراک برگزار می‌شودامام جمعه زاهدان: دهه فجر فرصتی طلایی برای مرور تاریخ انقلاب است

وی تصریح کرد: با یاری خدا، عرصه خدمت‌رسانی به مردم در نقاط مختلف قشم در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/7558/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان قشم بهره برداری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری