Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی با حضور ۹۸ برند و شرکت و معتبر از استان‌های مختلف کشور از یازدهم بهمن‌ماه شروع شده و تا روز جمعه، پانزدهم بهمن‌ماه برپا خواهد بود و کالاها، محصولات، خدمات، پتانسیل‌ها و دستاوردهای شرکت‌های حاضر را به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ۹۸ شرکت از هشت استان اصفهان، البرز، تهران، مشهد، گیلان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان (کیش) حضور دارند و توانمندی‌های خود را در ۱۵ هزار مترمربع فضای مفید نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.

شرکت‌های حاضر در بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان در زمینه‌های مختلفی نظیر تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی (دیگ آب‌گرم، دیگ بخار و دیگ روغن، سیستم‌های گرمایش از کف و گرمایش تابشی، سیستم‌های هوشمند کنترل گرمایش، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، انواع سیستم‌های گرمایش داخلی)، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع (پکیج‌های سرمایشی، فن و فن‌کویل، کندانسور، پمپ‌های چگالنده سرمایشی و پمپ‌های حرارتی، سیستم‌های تهویه مطبوع، انواع هواکش و دمپر، دریچه تنظیم هوا، فیلتر هوا، پرده هوا، دوش هوا، سیستم‌های پالایش هوا، انواع هود، اتاق‌های پاک، سیستم‌های هوشمند کنترل سرمایش، سیستم‌های رطوبت‌زا، خشک کن و...)، انواع لوله و اتصالات، حوزه‌های خدماتی و پیمانکاری (شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی، خدمات تعمیر و نگهداری تاسیسات) و انواع سیستم‌های تأسیساتی (انواع رادیاتور و حوله خشک کن، انواع شیرآلات ساختمانی و صنعتی، انواع پمپ و فیلتر، تجهیزات تصفیه آب، سیستم‌های فاضلابی و رسوب‌زداها، انواع عایق‌های صوتی و عایق‌های رطوبتی، بوستر، مشعل و تجهیزات اطفای حریق، مبدل‌ها و عایق‌های حرارتی و برودتی، ابزارهای سنجش و اندازه‌گیری و...) فعالیت دارند.

از جمله برندهای معتبر حاضر در این نمایشگاه می‌توان به پاکمن، ایران رادیاتور، گیتی کالا ایرانیان، ایرتمپ، نوید پمپ اسپادان، یوتاب تهویه آریا، تابان تهویه سپاهان، آتور صنعت، ایمرگاز و جهان پمپ اشاره کرد.

افزایش تعداد مشارکت‌کنندگان، برگزاری همایش‌های جنبی با حضور اساتید و مهندسین برتر، اختصاص ۲۵ درصد فضای نمایشگاه به شرکت‌کنندگان شاخص که طی دوره‌های قبل در نمایشگاه حضور نداشته‌اند و همچنین اهمیت دادن به تولیدات داخلی با معیار شعار سال از جمله ویژگی‌های بیستمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان به شمار می‌رود.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۱۱ تا ۱۵ بهمن‌ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه اصفهان سرمایش گرمایش برند سرمایشی و گرمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول