Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت سی‌نت، این توافق که توسط هر دو شرکت تایید شده است، یکی از معتبرترین بازی‌سازان در صنعت را تحت کنترل سونی قرار می‌دهد. بانجی که در حال حاضر بازی آنلاین Destiny را می‌سازد، به‌خاطر ساخت بازی موفق Halo شناخته می‌شود که اکنون متعلق به مایکروسافت است.

جیم رایان، رئیس بخش پلی استیشن سونی، روز دوشنبه در یک پست وبلاگی نوشت: «بانجی دارای تخصص عمیقی در ارائه تجربیات باورنکردنی در مقیاس بزرگ به جامعه از طریق بازی‌هایی است که در طول زمان تکامل یافته و توسعه می‌یابند و یک نقشه راه بسیار چشمگیر برای محتوای آینده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سونی مبلغی را برای خرید این سازنده بازی پرداخت نکرده، اما بلومبرگ قیمت آن را ۳.۶ میلیارد دلار گزارش کرده است. این حرکت پس از یک خرید بزرگ در صنعت بازی در این ماه انجام شد؛ زمانی که مایکروسافت برنامه‌های خود را برای خرید شرکت Activision Blizzard به مبلغ ۶۸.۷ میلیارد دلار اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

مایکروسافت، سازنده Call of Duty را خرید | بزرگ‌ترین معامله تاریخ بازی‌های ویدئویی برای ورود به متاورس

پیت پارسنز، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره‌ فعلی استودیو مولتی‌پلتفرم بانجی هم در این خصوص گفت: «هم بانجی و هم بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی باور دارند که جهان‌های بازی‌های ویدیویی، تنها آغازکننده‌ مجموعه متعلق به ما (Destiny) هستند. جهان اورجینالی که ساخته‌ایم، پتانسیل بسیار بزرگی دارد و با پشتیبانی شرکت سونی می‌توانیم بانجی را تبدیل به یک شرکت جهانی فعال در سطوح گوناگون کنیم.»

کد خبر 654113 برچسب‌ها مجله بازی رایانه‌ای شرکت سونی کامپیوتر - پلی استیشن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت سونی کامپیوتر پلی استیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا

عکاس: زهرا فراست

دیگر خبرها

  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • (تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • توقف رشد صنایع بزرگ؟