Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: صداوسیما ویترین قابلیت‌های لرستان محسوب شده و آن را به نمایش می‌گذارد.

فرهاد زیویار با حضور در صدا و سیمای مرکز لرستان قرار گرفت و دهه مبارکه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

وی رسانه ملی انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یکی از بزرگترین انقلاب های جهان برشمرد که با رهبری حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیویار با اشاره به برخی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر تاریخ انقلاب‌های دنیا را مطالعه کرده باشیم شاید از جهاتی هیچ انقلابی قابل مقایسه با انقلاب اسلامی ایران نیست.

نماینده عالی دولت در استان لرستان افزود: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از خواست ملت و با پشتوانه مردم به مدت ۴۳ سال با تحمل سخت‌ترین شرایط بین المللی، فشارهای سیاسی، هجمه‌های نظامی  و سخت‌ترین جنگ‌های نابرابر در دوره معاصر و با تحمل تحریم‌های ظالمانه پس از دوران جنگ با مقاومتی غیرقابل وصف به انقلابی منحصر به فرد در جهان تبدیل شده است که در حال حاضر هم در مجامع بین المللی و در معادلات جهانی ایران اسلامی یک طرف و پنج کشور مهم و مطرح در اقتصاد دنیا در طرف دیگر قرار گرفته‌اند.

استاندار لرستان ضمن تبریک  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به پرسنل رسانه ملی و عموم مردم انقلابی لرستان به حساسیت کار و مسئولیت صداوسیما اشاره کرد و گفت: نقش صدا و سیما غیر قابل وصف است زیرا به عنوان شناسنامه، قابلیت‌های جامعه را در لحظه و تاریخ به تصویر می‌کشد و از نظر حساسیت، کار در صدا و سیما به جبهه جنگ شباهت دارد که غفلت در آن قابل توجیه نیست و تهدیداتی که در این بخش از رسانه در داخل کشور ممکن است اتفاق بیفتد قابل مقایسه با سایر رسانه‌ها نیست.

زیویار اظهار کرد: امروز به خاطر اهمیت کار شما فرصتی حاصل شد که با حضور در صدا و سیمای مرکز لرستان هم از بخش های مختلف آن بازدید کرده و هم خداقوتی گفته باشیم زیرا این بخش را جدای از سایر دستگاه‌های استان نمی‌دانیم.

استاندار لرستان با اشاره به گفتمان دولت جدید گفت: دولت سیزدهم با گفتمانی پا به عرصه گذاشته که به صورت مشترک بین همه ارکان نظام مطرح بوده و رسانه ملی به عنوان مدافع و حامی این گفتمان مطرح است.

وی تصریح کرد: صدا و سیما دانشگاه عمومی است که ویترین قابلیت‌های استان محسوب شده و آن را به نمایش می‌گذارد.

زیویار با تقدیر از تلاش مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان و مجموعه گفت: تلاش می کنیم تا صدا و سیمای مرکز لرستان به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی انقلاب اسلامی ایران صدا و سیما صداوسيما انقلاب اسلامی انقلاب اسلامي ايران استان لرستان صداوسیما انقلاب اسلامی صدا و سیمای مرکز لرستان انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا باقری مجری صدا و سیما گفت: اعتیاد به هرویین ترور بیولوژیک نیست!

کد خبر 847627 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر ویژه بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر