Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از فوت یکی از اعصای هیات علمی این دانشگاه در پی حمله سگ‌های بلاصاحب خبر داد. 

دکتر علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح حادثه فوت عضو هیات علمی این دانشگاه در پی تصادفی که روبه‌روی دانشگاه رخ داده، اظهار کرد: بر اساس گفته فردی که با دکتر مریم جوادپور، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد اهواز تصادف کرده و تایید نیروی انتظامی، این عضو هیات علمی به دلیل حمله سگ‌های ولگرد قصد فرار کردن از سگ‌ها را داشته که به یک خودرو برخورد کرده و متاسفانه جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حیوانات حق و حقوقی دارند اما راه حل این نیست که در شهر رها باشند. به هرحال این اتفاق تلخ تلنگری بوده و باید در خصوص سگ‌های ولگرد تجدید نظری صورت گیرد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان  گفت: در هفته گذشته نیز در دانشگاه دزفول اتفاق مشابهی رخ داد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان حوادث عضو هیات علمی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران

ایسنا/مازندران معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور ۱۳ هزار و۲۳۳ داوطلب در مازندران خبر داد.

دکتر سید مرتضی ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۷ حوزه امتحانی واقع در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان بابل دانشگاه علوم و فنون، دانشگاه نوشیروانی، در بابلسر دانشگاه مازندران، در بهشهر دانشگاه علم و فناوری، در چالوس دانشکده میراث فرهنگی و در نوشهر دانشگاه آزاد، دبیرستان شاهد دختران، موسسه آموزش عالی مارلیک، در ساری نیز دانشگاه پیامبر اعظم، آزاد ساری، علوم کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، موسسه آموزش عالی ادیب در قائمشهر هم در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان