Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تصویب هیات محترم وزیران، جریمه‌های نقدی تخلفات قانون نظام صنفی کشور افزایش پیدا کرد.

او گفت: بر اساس این تصویب نامه جریمه عدم درج قیمت دو میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، عدم صدور فاکتور دو میلیون ریال، عدم ارائه فاکتور خرید دو میلیون ریال، تخلفات بهداشتی تا سقف ۴۰ میلیون ریال، تبصره ۳ ماده ۱۷ تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال و تبصره ۴ ماده ۲۸ نیز تا سقف ۶۵ میلیون ریال افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه رعایت مقررات مستلزم آگاهی از آن است، از اطلاع رسانی قوانین جدید به واحد‌های صنفی توسط اتحادیه‌ها خبر داد.

او گفت: به استناد تبصره ماده ۳۰ آیین نامه داخلی هیات محترم دولت، این تصویب نامه از دهم بهمن ماه لازم الاجرا شده و به همین منظور از کسبه و بازاریان محترم خواهشمندیم که نهایت دقت را در این رابطه داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس همچنین در خصوص جزئیات این پرونده گفت: با شکایت یکی از شهروندان شیرازی از یک واحد صنفی کابنیت سازی مبنی بر گرانفروشی و تقلب در ساخت کابینت، پرونده‌ای در این رابطه در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری گفت: با احضار متصدی این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی، موضوع به کارشناسی ارجاع و در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که این فرد مبلغ گزافی را بابت ساخت کابینت از شاکی دریافت کرده و این در حالی بوده که در انجام سفارش مرتکب تقلب نیز شده است.

او از تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف این کابینت ساز خبر داد و گفت: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به استرداد مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال به شاکی و جریمه ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریالی وی صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی فارس افزایش جریمه نقدی تخلفات مندرج قانون نظام صنفی جریمه میلیاردی تعزیرات حکومتی استان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد