Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، جوبایدن رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در واشنگتن با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار کرد. در جریان این دیدار دو طرف درمورد امنیت منطقه خلیج فارس پس از حملات انصارالله به امارات و عربستان و همچنین مسائل دو جانبه گفتگو کردند.

بایدن در این دیدار گفت: ما برای مقابله با تهدید حوثی ها در تماس دائمی با امارات هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در کنار متحدان خود خواهیم بود و آنچه را که برای حمایت از کشورهای خلیج فارس لازم است انجام می‌دهیم.

وی افزود که با امیر قطر در مورد امنیت خلیج فارس، تقویت همکاری‌های اقتصادی و تجاری و همچنین ثبات عرضه انرژی جهانی و تلاش برای حمایت از مردم افغانستان گفتگو خواهد کرد.

بایدن همچنین گفت که کنگره را از لزوم تعیین قطر به عنوان متحد اصلی آمریکا در خارج از پیمان ناتو مطلع خواهد کرد.

کد خبر 5413819

منبع: مهر

کلیدواژه: جو بایدن ایالات متحده امریکا قطر عربستان سعودی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی ایالات متحده امریکا روسیه عراق اوکراین رژیم صهیونیستی سوریه ناتو جنگ 2015 یمن مسکو انگلیس ایران امارات متحده عربی اسحاق هرتزوگ ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت و گو کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • سرخابی‌ها و دیدار نمادین در روز خلیج فارس
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود