Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش دیدار دو تیم ایران و امارات را در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به صورت زنده گزارش می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال امارات از سال‌ها پیش یکی از تکراری‌ترین رقبای فوتبال ایران محسوب می‌شود، این تیم تاکنون در قالب بازی‌های دوستانه، مقدماتی جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا ۱۷ بار روبه‌روی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دو تیم ایران و امارات فردا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور تماشاگران به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیش از این دیدار تیم‌های ایران و عراق در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار شده بود که شاگردان اسکوچیچ با برتری مقابل عراق به جام جهانی صعود کردند. 

تیم ملی فوتبال ایران با ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه نخست آسیاست و صعودش را قطعی کرده است و امارات نیز ۹ امتیاز اندوخته دارد. اماراتی‌ها برای حفظ شانس حضو در پلی‌آف به کسب امتیاز در این دیدار نیاز مبرمی دارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت این دیدار، «احمد الکاف» عمانی را انتخاب کرد. داوری نام آشنا برای فوتبال ایران که بارها قضاوت دیدارهای تیم ملی کشورمان و باشگاه‌های ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی را برعهده داشته است.

گفتنی است این دیدار فردا ۱۲ بهمن ماه راس ساعت ۱۸ به صورت زنده و مستقیم از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد می‌شود. 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر فوتبال فوتبال ایران آسیا تیم ملی فوتبال ایران قطر ایران ورزشگاه آزادی ایران و عراق عراق جام جهانی فوتبال آسیا تیم ملی ایران جام جهانی رقابت قطر آسیا فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۴:۳۰ فردا یکشنبه میان دو تیم تیم ملی ایران و تایلند برگزار می شود.

به همین منظور کیومرث هاشمی وزیر وزش امروز شنبه راهی تایلند می شود تا از نزدیک تماشاگر رقابت شاگردان وحید شمسایی در دیدار فینال باشد.

تیم ملی فوتسال با غلبه بر ازبکستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مجوز حضور در فینال این مسابقات را به دست آورد. این تیم پیش از این و با صعود به مرحله نیمه نهایی صاحب سهمیه جهانی هم شده بود.

کد خبر 6089626

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی