Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@09:29:09 GMT

یک ترفند جالب اپل واچ که احتمالا نمی دانستید

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۴۲۱۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت هوشمند اپل در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ همراه با آیفون ۶ به بازار‌های جهانی عرضه شد. این ساعت دارای قابلیت‌های کاربردی است که حتی می‌تواند جان افراد را نیز در مواقع اضطرار نجات دهد. اما برخی از قابلیت‌های آن از چشم کاربران پنهان مانده و مخاطبان از آن بی خبر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت ۲۴.ae؛ یکی از قابلیت‌های پنهان اپل واچ روشن کردن چراغ فلاش آیفون از راه دور است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا با روشن کردن چراغ در صورت گم شدن آیفون در مکان‌های تاریک آن را پیدا کنند.

کاربران برای فعال کردن این ویژگی ابتدا باید صفحه اصلی اپل واچ را به سمت بالا بکشند تا Control Center باز شود. سپس دکمه پینگ آیفون (یک نماد اپل با خطوط منحنی در دو طرف) را فشار داده و نگه دارند، در این مرحله زنگ آیفون به صدا در می‌آید و چراغ قوه دستگاه روشن می‌شود. با ادامه دادن این کار مخاطبان می‌توانند آیفون خود را پیدا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد اپل آیفون اپل واچ ترفند ترفند آیفون فلاش آیفون بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط فعال سازی گزارش حریم خصوصی در آیفون بهبود ضبط ویدیو‌های تایم لپس در گوشی آیفون ۹ ترفند کاربردی در گوشی های آیفون چطور لوگوی اپل در آیفون را به دکمه تبدیل کنیم؟ به‌ روز رسانی iOS ۱۵ برای کاربران آیفون اجباری شد اپل واچ بدون سنسورهای سلامتی! ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها یک ترفند جالب اپل واچ که احتمالا نمی دانستید چگونه در واتساپ دسکتاپ تماس تصویری برقرار کنیم؟ کشف داروی درمان فلجی آنچه تلویزیون‌ های هوشمند در مورد ما می‌ دانند منظره خارق‌العاده از روی قله اورست + فیلم اومیکرون از کجا آمده است؟ حداقل حقوق معلمان اعلام شد مدارس کدام استان ها غیرحضوری شد؟ قیمت تن ماهی (جدول) حرکت عجیب معاون روحانی + فیلم تمام مسائل کشور را مثل دولت قبل به مذاکرات گره نمی‌زنیم مدارس سمنان مجازی شد بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد تلاقی کویر و دریای بندر تنگ + فیلم پسر عموی اومیکرون هم آمد جاروبرقی پارس خزر ۴ میلیون تومانی (جدول) آموزش حضوری مدارس مشهد تعطیل شد آژانس تا توافق به اطلاعات تاسیسات جدید اصفهان دسترسی ندارد صبا فولاد خلیج فارس شرکت برتر صادرات گرا پرتاپ یک خودرو از ارتفاع ۴۵ متری بر روی یک ترامپولین + فیلم حذف طرح خرید سربازی به دلیل تعارض با قانون اساسی ارزان قیمت ترین یخچال سامسونگ چند؟ (جدول) احتمال افزایش آمار اومیکرون به ۱۰۰ هزار مبتلا در روز عمده‌ترین دلیل مرگ‌ها در ۳۰ سال گذشته تشدید سامانه بارشی در کشور همراه اول، پیشرو در جبران عقب‌ماندگی‌ها در عرصه فضای مجازی کشور رشد اقتصادی آمریکا در سال اول ریاست جمهوری بایدن منتظر یارانه جدید نباشید بهترین راه جلوگیری از اومیکرون گل محمدی در اینستاگرام: قوی‌تر برمی‌گردیم! تور زمینی و هوایی کرمان ویژه نوروز ۱۴۰۱ (جدول) قول وزیر صمت به رهبری برای رفع کاستی ها قیمت لوازم خانگی با حقوق کارمند و کارگر همخوانی ندارد پرونده خرید سربازی بسته شد / می‌فروشیم ولی نمی‌فروشیم! فدرال رزرو، بازار مسکن را بهم ریخت جدیدترین اتو های بخار چند؟ (جدول) روایت آماری عجیب وزیر صمت از کاهش قیمت ۱۵۰۰ قلم کالا خانه وارونه در کلمبیا + فیلم وزیر کشور هم به جرگه دستور دهندگان کنترل قیمت پیوست هوای البرز آلوده می شود احتمال از سرگیری مذاکرات وین با حضور روسای هیات‌ها حضور رهبر معظم انقلاب بر مزار مرحوم هاشمی رفسنجانی اومیکرون به شکل سرماخوردگی ظاهر می‌شود دست رد جوان آمریکایی به پیشنهاد ۵ هزار دلاری ایلان ماسک جشنواره فیلم فجر در البرز برگزار می شود پیش بینی قیمت طلا و سکه؛ قفل برجام بر بازار پادکست منهای اقتصاد گزیده خبرها ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ تصمیم بزرگ / تهران-واشنگتن، نزدیک‌تر از همیشه بهترین رادیاتور پنلی را چند بخریم؟ (جدول) قیمت روز محصولات ایران خودرو / پژو ۲۰۰۸‌ ارزان شد (جدول) DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اپل آیفون اپل واچ ترفند ترفند آیفون اپل واچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت