Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند دست‌کم ۶ دانشگاه و کالج در ایالات متحده که سابقاً محل تحصیل سیاه‌پوستان این کشور بوده‌اند تهدید به بمب‌گذاری شده‌اند. برخی از این دانشگاه‌ها مجبور شده‌اند برای ساعاتی تعطیل شده و کلاس‌های خود را معوق کنند.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آکسیوس، بنا به گزارش‌های رسانه‌ای نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.
اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روزهای اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.
دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.
آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه