Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:19:25 GMT

فرار یک دانش آموز از دست کودک ربا

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۴۳۸۷

فرار یک دانش آموز از دست کودک ربا

باشگاه خبرنگاران جوان - یک مرد اهل استافورد کانتی در ایالت ویرجینیا آمریکا به اتهام ربودن یک دختر ۹ ساله دستگیر شد.

بنا به گزارش NBC Washington، این کودک از مدرسه در حال بازگشت به خانه بود که این مرد تلاش کرد تا وی را برباید. بنا به گفته سرگرد «شاون کیمیتز»، معاون دفتر کلانتری شهرستان استافورد کانتی، ماموران پلیس بعدازظهر روز جمعه پس از دریافت گزارش تلاش برای آدم ربایی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیمیتز گفت که قربانی از یک ایستگاه اتوبوس در نزدیکی خانه اش پیاده شده و به سمت خانه می‌رفت که این مرد غریبه به او نزدیک شد و از وی کمک خواست. بنا به گفته این مقام پلیس این مرد سپس کودک را سوار خودروی خود کرد.

مدتی بعد فردی به نام «استیون راندال ویلیامز» ۳۴ ساله که دختر را به زور روی صندلی عقب ماشین سوار کرده و درب خودرو را نیز قفل کرده بود، شناسایی شد. بنا به گفته کیمیتز با این حال یک زن جوان زمانی که این مرد قصد داشت پشت فرمان خودرو قرار گیرد فورا درب را باز کرد و دختر را فراری داد. بنا به این گزارش ویلیامز سپس از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید

کودک ۲ ساله، جان خانواده اش را نجات داد + تصاویر

پلیس پس از بررسی‌های اولیه موفق شد ویلیامز را شناسایی و او را دستگیر کند. یک تیم SWAT خانه ویلیامز را محاصره و موفق شد با کمک پهپاد متهم را دستگیر کنند. ویلیامز با اتهام کودک ربایی مواجه است. او بدون قرار وثیقه در زندان منطقه‌ای راپاهانوک به سر می‌برد. تحقیقات پلیس محلی آمریکا در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودک ربایی ربودن کودک کودک ربا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد