Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ فردا سه شنبه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی میزبان امارات است.

سایت عربی زبان «کوره» در گزارشی اعلام کرد امارات از تقابل با ایران سه هدف را دنبال می‌کند.

نخستین هدف امارات کسب سه امتیاز برابر ایران است تا در صورت شکست لبنان برابر عراق جایگاهش را در رده سوم جدول و کسب سهمیه حضور در پلی آف تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف دوم امارات شکست طلسم پیروزی مقابل ایران است. در مسابقات انتخابی جام جهانی، ایران و امارات تاکنون هفت بار با هم دیدار کرده‌اند که سهم ایران پنج برد بوده و دو مسابقه با تساوی تمام شده است. امارات در این رقابت‌ها هنوز ایران را شکست نداده است و هشت گل از ایران خورده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

سومین هدف هم گرفتن انتقام از آخرین دیداری است که ایران و امارات برگزار کردند و ایران توانست با یک گل در زمین امارات به پیروزی برسد.

کوره در گزارش خود نوشت: «اماراتی‌ها باید برای فرصت موجود بجنگند، به خصوص که ایران رسماً به جام جهانی صعود کرده است و این ممکن است باعث شود تا در دیدار روز سه شنبه به برخی از بازیکنان کلیدی خود استراحت دهد.»

در جدول گروه A رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، تیم ایران با ۱۹ امتیاز و با دو امتیاز بالاتر از کره جنوبی قرار دارد و امارات با ۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مسابقات انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال امارات تیم ملی فوتبال ایران مسابقات انتخابی جام جهانی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)



منبع:تابناک

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپر گل زیبای قائدی در لیگ امارات (فیلم) گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) علت بازی نکردن مهدی قائدی مقابل قطر از زبان قلعه نویی (فیلم)

دیگر خبرها

  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی